حفاظ بوته ای

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

تراکم حفاظ شاخ گوزنی : حفاظ شاخ گوزنی جزء حفاظ های جدید به شمار می آید و یا به تعبیر دیگر نسل جدید حفاظ های دیواری است. این تراکم شاخ گوزنی مناسب بوده و استحکام شایسته ای دارد که امنیت دیوارها را به خوبی تامین می کند.

تراکم به خواست مشتری می تواند متغییر باشد، اما ما در حفاظ صانعان چند حالت معقول آن را که امنیت تحسین شده ای را به دیوار می بخشد معرفی کرده و طبق همانم اصول برای مشتری حفاظ دیواری شاخه گوزنی آماده می کنیم.

میله ها و یا همان شاخه های این نرده پیچدکی اندکی دارد و با سر تیز خود مانع ورود سارقین، در خانه باغ ها و ویلاهای خارج از شهر مانع خوبی برای ورود حیوانات می باشد.

رابطه تراکم حفاظ شاخ گوزنی و قیمت آن

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عوامل متعددی مروبط است که ما در ادامه این مقاله قصد داریم به آن پرداخته و شما را به قیمت دقیقی رهنمون کنیم.

در تعیین قیمت این محصول عواملی چون ارتفاع، تراکم حفاظ شاخ گوزنی ، رنگ آمیزی و کیفیت مواد اولیه نقش به سزایی دارد.

همان طور که در بالا ذکرش رفت ما یک سری الگو برای تعیین تراکم شاخ گوزنی داریم که به انتخاب مشتری می تواند متغیر باشد؛ اما پیروی از این الگو را ضروری می دانیم چرا که کیفیت برای ما بسیار اهمیت دارد.

تراکم شاخ گوزنی از ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۵ می تواند متغییر باشد اما ارتفاع  آن را ما حتما از ۹۰ سانت محاسبه می کنیم چرا که کوتاه تر از این فایده چندانی نداشته و از ایمنی حفاظی که به مشتری ارائه می شود می کاهد.

حفاظ شاخ گوزنی تولید شده در حفاظ صانعان با استفاده از میلگردهای نمره ۱۰ کششی و شاسی پروفیل ۲۰*۳۰ و رنگ پودری (کوره ای) می باشد. این نوع حفاظ علی رغم اینکه مقرون به صرفه ترین حفاظ روی دیوار شناخته شده، به جرات باید گفت که یکی از ایمن ترین حفاظ ها نیز می باشد.

قیمت هر واحد این حساب در متراژ مورد نیاز مشتری محاسبه می شود، برای دیدن قیمت دقیق و شفاف به جدول تعرفه و قیمت سری بزنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *