قیمت نرده حفاظ دیوار بوته ای

حفاظ بوته ای چیست؟

حفاظ بوته ای چیست؟

حفاظ بوته ای یکی از بهترین حفاظ های روی دیوار است که می تواند امنیت چشمگیری را برای ساختمان شما فراهم کند. ساختار حفاظ بوته ای شباهت زیادی به نرده حفاظ شاخ گوزنی دارد و گاهی افراد آن را اشتباه می گیرند. ساختار حفاظ بوته ای به گونه ای طراحی شده است که احتمال عبور افراد را به صفر می رساند زیرا تراکم آن به گونه ای بوده که جای پایی باقی نمی گذارد.

حفاظ بوته ای یکی از رایج ترین و بهترین حفاظ های دیوار از نظر ایمنی و زیبایی شناسی است. این نرده به نوعی بازسازی شده از شکل حفاظ شاخ گوزنی است اما امنیت و زیبایی بیشتری نسبت به شاخ گوزنی دارد.

 

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته ای

 

زیبایی حفاظ بوته ای بسیار زیاد است و در میان سایر حفاظ ها زیبایی بصری داشته و همین امر موجب افزایش زیبایی شناختی نمای ساختمان می شود. این حفاظ به دلیل تنیدگی میلگردهای آن به بوته ها شباهت دارد. رنگ حفاظ بوته ای را می توان به گونه ای انتخاب کرد که با سایر المان های به کار رفته در ساختمان هماهنگی داشته باشد.

امنیت نرده حفاظ بوته ای نسبت به شاخ گوزنی بیشتر است و یک سپر امنیتی ضد ضربه و ضد نفوذ روی دیوار فراهم می کند. اگر نرده حفاظ دیوار بوته ای از میلگردهای ضد زنگ، ضد ضربه و فولاد گالوانیزه محکم ساخته شود آن گاه دارای ساختار قوی و محکمی است که اتصالات آن به راحتی از دیوار جدا نمی شود.

مهمترین مسئله در ساخت حفاظ بوته ای این است که امنیت ساختمان را حفظ کند. از این رو باید بهترین ابعاد از نظر ارتفاع؛ پهنا، عرض و تراکم حفاظ انتخاب شود تا بتواند بالاترین امنیت را برای ویلا یا آپارتمان به ارمغان آورد.

 

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته ایویژگی های حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  1. دارای کیفیت بال
  2. ویژگی بازدارنده در برابر نفوذ
  3. مقرون به صرفه
  4. نصب سریع و آسان
  5. قابل عرضه در ارتفاع و ابعاد و مختلف
  6. ساخت حفاظ با میلگردهایی از جنس فولاد ضد زنگ، گالوانیزه گرم، الکتروگالوانیزه یا pvc
  7. به دلیل رنگ آمیزی با رنگ های کوره ای بسیار مقاوم در برابر پوسیدگی و ضربه

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *