حفاظ

حفاظ شاخ گوزنی متری چند است؟‌

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی متری چند است؟‌ این پر تکرارین سوالی است که هر فروشنده ی حفاظ دیواری می‌شنود. اما شاید برایتان جالب باشد که بگوییم این حفاظ را به صورت دو متر دو متر می‌فروشند و قیمت هایی که از این پس می‌گوییم برای هر دو متر است!

حفاظ دیواری را نمی‌توان بر اساس قیمت آن سنجید. چرا که قیمت این حفاظ ها به عوامل گوناگونی ارتباط دارد که مهم ترین فاکتور آن تراکم حفاظ است. وقتی مشتری از ما می خواهد که حفاظی سنگین وزن برایش بسازیم، با کسی که به حفاظ هایی با وزن های خیلی بالا نیاز ندارد،‌ متفاوت است. و پر واضح است که قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.

و یا مشتری را در نظر بگیرید که حفاظی مرتفع و یا کوتاه تر می‌خواهد؛‌مسلماً قیمتشان فرق خواهد کرد. بنابراین برای انتخاب اینکه از کجا حفاظ های شاخ گوزنی تهیه کنیم، نباید به قیمت فاکتور قیمت را وجه تمایز قرار دهیم.

علی ای حال،‌ قیمت این حفاظ بسته به متراژ، تراکم و ضخامت میلگرد ها متغیر است. برای خرید حفاظ مناسب بهتر است که در ابتدا یک دید مناسب و دقیق به دیوار خود بیاندازید، نیاز سنجی دقیقی از دیوار خود به دست بیاورید و در آخر حفاظی را سفارش دهید که دقیقاً مناسب شماست. این تناسب می تواند از نظر ضخامت میلگرد ها، ‌ارتفاع حفاظ و تراکم آن باشد.

این حفاظ ها لرزان هستند و از این جهت ایمنی بالایی دارند؛‌ انتخاب یک تراکم مناسب برای دیوار منزلتان بسیار مهم است. چرا که لزوما تراکم بالا برای تمام خانه ها ایمنی بالاتر را به ارمغان نمی آورد.

در صورت نیاز به مشاوره،‌می توانید با مشاوران ما در حفاظ صانعان تماس بگیرید و مشاوره متناسبی دریافت کنید.

 

حفاظ شاخ گوزنی متری چند ؟

قیمت حفاظ شاخ گوزنی
قیمت حفاظ شاخ گوزنی
قیمت حفاظ شاخ گوزنی
قیمت حفاظ شاخ گوزنی
قیمت حفاظ شاخ گوزنی
قیمت حفاظ شاخ گوزنی
قیمت حفاظ شاخ گوزنی
قیمت حفاظ شاخ گوزنی

طریقه محاسبه قیمت به صورت ضرب طول دیوارتان در قیمت محصولی که انتخاب می کنید است. توجه داشته باشید که قیمت های زیر  در هر دو متر و به هزار تومان است. جداول بالا در خرداد سال ۹۹ آپدیت شده.

در صورتی که نیاز دارید این قیمت ها را برای خودتان حفظ کنید،‌ از این فایل حفاظ شاخ گوزنی متری چند؟ استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *