نرده حفاظ پنجره شیک

حفاظ پنجره یعنی امنیت خانه شما

حفاظ پنجره در انواع طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود. مشتریان برحسب سلیقه و نیاز خود یکی از طرح های پنجره مانند نرده حفاظ فرفورژه یا نرده حفاظ استیل و یا نرده حفاظ فلزی مدرن یا سلطنتی را برای خود انتخاب می کنند.

حفاظ پنجره متحرک یا نرده حفاظ پنجره دوجداره نیز در شرکت صنایع فلزی حفاظ صانعان تولید می شود. با توجه به نوع نما و بودجه و یا سلیقه خود باید یکی از انواع نرده حفاظ را برای خانه خود انتخاب کنید.

حفاظ پنجره را به صورت ساده نیز می توان طراحی کرد که وزن کمتری داشته و قیمت مناسب تری نیز دارد.

یکی از روش های اصلی برای محافظت از پنجره ها، نرده حفاظ است، زیرا هم مانع از عبور افراد می شود و هم مانع از سقوط افراد می شود.

حفاظ پنجره

قیمت نرده حفاظ پنجره آهنی

قیمت نرده حفاظ پنجره آهنی در حفاظ صانعان براساس مدل و طرح متفاوت است. اما برای قیمت گذاری باید به طول و عرض پنجره و همچنین نوع و جنس مواد اولیه به کار رفته در ساخت نرده حفاظ پنجره باید توجه کرد.

 

نتیجه گیری از خرید حفاظ آهنی پنجره برای ساختمان

نرده روی پنجره برای ایمنی بیشتر ساختمان به کار می رود. اگر به دنبال حفاظ با کیفیت بالا هستید بهتر است حفاظ پنجره حفاظ صانعان را انتخاب کنید. از مواردی که باید توجه داشت این است که ساخت حفاظ در و پنجره باید توسط افراد متخصص و کاربلد انجام شود.

حفاظ پنجره قیمتنرده حفاظ پنجره هم در ساختمان های مسکونی و هم در ساختمان های اداری به کار می رود. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *