درب ویلایی فرفورژه – قیمت درب فلزی حیاط ویلایی – درب ویلایی ارزان و جدید

با توجه به اینکه درب آهنی استحکام و مقاومت بالایی دارد از این رو می توانید در شرایط مختلف آب و هوایی یعنی شمال، جنوب، غرب و شرق کشور ایران از آن استفاده کنید.

درب ویلایی ساده و ساختمان

درب حیاط از اجزای اصلی ورودی ساختمان و پارکینگ است. درب حیاط هم سبب زیبایی ظاهر ساختمان می شود و هم در امنیت نقش دارد.

درب چوبی مدرن ویلایی قابلیت رنگ پذیری براساس نمای ساختمان دارد تا دکوراسیون خارجی خانه را شیک و زیبا جلوه دهد.

 

انواع درب ویلایی مدرن و شیک

درب ویلایی ساختمان جدید و ارزان قیمت همان چیزی است که به دنبال آن هستید تا هم بتوانید خانه ای شیک داشته باشید و هم امنیت داشته باشد و هم ماندگاری قابل قبولی برخوردار باشد.

انواع درب حیاط ویلایی شامل:

درب ویلایی فرفورژه – درب ویلایی چوبی مدرن – درب خانه ویلایی فلزی طرح چوب – درب ورودی ویلایی طرح فانتزی – درب ویلایی منزل فلزی کلاسیک -سلطنتی – مینیمال – خاص و ….

درب ویلایی شیک
خرید درب آهنی حیاط ارزان

درب حیاط آهنی و فرفورژه مدرن

درب حیاط یا درب فلزی یکی از عناصر مهم در نمای ساختمان است. با وجود درب حیاط شیک شما می توانید نمای خانه خود را چشمگیر و زیبا جلوه دهید. درب های فرفورژه مانند درب الیزه روی زیبایی نمای خانه بسیار تاثیر دارد.

رنگ های شیک مانند رنگ طلایی، رنگ سفید، رنگ مشکی و …. برای انواع درب حیاط فرفورژه یا درب آهنی ساده، درب حیاط سلطنتی و…. تولید می شود.

درب فلزی نفر رو و یا درب پارکنیگ یا درب ویلا باغ و …. با هر طرح و مدلی که مشتری مد نظر داشته باشد در شرکت حفاظ صانعان تولید می شود.

درب حیاط سلطنتی
قیمت درب آهنی حیاط و ویلا

لیست قیمت درب ویلایی  و قیمت درب آهنی ویلایی

در شرکت حفاظ صانعان قیمت درب ویلایی آپارتمانی و همچنین قیمت درب پارکینگ ویلایی بسیار مناسب است.

قیمت درب حیاط ویلایی براساس وزن و طرح درخواستی و همچنین متریال به کار رفته تعیین می شود. در نظر داشته باشید که جنس و نوع درب ویلایی اهمیت ویژه ای در قیمت آن دارد.

به خاطر داشته باشید که شرکت حفاظ صانعان قیمت درب حیاط ویلایی را براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می کند از این رو قیمت مناسب و به صرفه ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *