نرده حفاظ بالکن با قیمت مناسب و طراحی شیک و مدرن سبب می شود تا خانه شما یکی از بهترین ها باشد.

تراسی که نرده حفاظ نداشته باشید اتاق ترس و وحشت است! تراس بدون نرده در واقع به منزله پرتگاهی است که هر لحظه جان یک فرد را می گیرد. اگر می خواهید از این پرتگاه جان سالم به در ببرید باید نرده حفاظ ایمن نصب کنید.

هیچ خانه ای را نمی توانید بیابید که از نرده تراس یا حفاظ بالکن استفاده نکرده باشد. نرده حفاظ بالکن یا تراس می تواند امنیت را به ساختمان شما هدیه دهد و جان خود یا عزیزانتان را حفظ کند. بنابراین اگر می خواهید خانه ای امن داشته باشید و از فضای بیرون منزل خود در تراس لذت ببرید قدم اول این است که نرده محافظ تراس یا بالکن را نصب کنید.

حفاظ تراس شیک

کیفیت ساخت نرده حفاظ تراس

نرده بالکن یا حفاظ تراس باید از بهترین متریال ساخته شود و از کیفیت بالایی برخوردار باشد به گونه ای که تکیه کردن بر آن همچون کوهی باشد که از جای خود تکان نمی خورد. استحکام و مقاومت نرده بالکن و تیغه های آن بسیار اهمیت دارد زیرا باید به قدری استحکام داشته باشد که خم نشود و تکیه گاه خوبی برای افرادی باشد.

در حفاظ صانعان از بهترین متریال برای جوشکاری و برشکاری نرده حفاظ تراس یا بالکن استفاده می شود. رنگ کاری با رنگ های الکترواستاتیک و همچنین جوشکاری با متریال عالی و بهره مندی از تکنسین خوش ذوق و باتجربه در نهایت منجر به ایجاد یک نرده بالکن زیبا و با کیفیت می شود.

در حفاظ صانعان از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز موجود در بازار برای ساخت و جوشکاری و برشکاری و همچنین تراشکاری نرده بالکن استفاده می شود.

نرده حفاظ تراس

نکته ای که در مورد نرده حفاظ بالکن حائز اهمیت است این مورد است که نرده محافظ بالکن باید به صورت استاندارد ساخته شود یعنی فاصله عرضی بین تیغه های نرده تراس اهمیت دارد. فاصله افقی تیغه ها یا میلگردها باید به گونه ای باشد که سر افراد از آن عبور نکند و کودکان نتوانند از لابه لای آن به بیرون پرتاب شوند. ارتفاع نرده بالکن از دیگر فاکتورهای مهم است. ارتفاع باید به گونه ای باشد که از افتادن فرد به پایین خودداری کند. ارتفاع و عرض و تراکم میلگردها و کیفیت بالای ساخت جهت استحکام نرده بالکن از مواردی است که در حفاظ صانعان مورد توجه قرار می گیرد.

نرده حفاظ بالکن با طرح های متنوع و زیبایی که دارد سعی می کند تا زیبایی را به نمای خارجی خانه هدیه دهد.

نرده محافظ بالکن در طرح های استیل، فلزی ساده، فرفورژه و انواع طرح های خاص و مدرن ساخته می شود که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از این طرح های متنوع و شکیل نرده حفاظ تراس بهره مند شود.

زیبایی نرده تراس برای افزایش زیبایی و چشم انداز شیک خانه بسیار اهمیت دارد. اگر به دنبال راهی هستید که هم زیبایی نمای خارجی خانه را در نظر داشته باشید و در عین حال ایمنی را به تراس یا بالکن هدیه دهید پیشنهاد ما به شما استفاده از نرده حفاظ تراس مدرن وبا کیفیت است که در حفاظ صانعان تولید می شود. استحکام، زیبایی، ماندگاری  و قیمت مناسب نرده حفاظ تراس یا بالکن از فاکتورهایی است که در هنگام ساخت نرده بالکن در حفاظ صانعان مورد توجه قرار می گیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *