نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی با قیمت مناسب و طراحی عالی در شرکت حفاظ صانعان

نرده شاخ گوزنی از تعدادی میلگرد محکم و نوک تیز ساخته می شود.این نوع حفاظ از قدیمی ترین و پرفروش ترین نرده هاست که بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار فراهم می کند. گران تر نخرید.

 

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی نوک های تیز و برنده ای دارد که همین امر مانع ورود سارقین می شود. این حفاظ طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است و از این رو توانسته است جایگاه زیادی بین مشتریان پیدا کند. توجه داشته باشید که نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی قابل توجه معماران زیادی است.

نصب سریع و راحت توسط تکنسین های متخصص از دیگر مزیت های نرده حفاظ دیورا شاخ گوزنی است. تخمین تراکم و ارتفاع مدنظر شما می تواند به ما کمک کند که قیمت را به صورت دقیق تر به شما برآورد کنیم.

چرا نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

توجه داشته باشید که در زمان های قدیم برای برقراری امنیت از حصارها استفاده می کردند. امروزه از نرده شاخ گوزنی در طرح ها و مدل های مختلفی برای ساخت درب ویلا استفاده می شود. با توجه به اینکه سارقین اکثرا از طریق دیوار وارد خانه می شوند در نتیجه شما می توانید با برقراری امنیت ساختمان مانع از این امر شوید.

حفاظ شاخ گوزنی
قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

برای هماهنگی جهت بازدید از نمایشگاه حفاظ و نرده های ما تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی ما قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی و سایر محصولات را در اختیار شما بگذارند. برای تماس کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *