محافظ دیوار بوته ای

چرا حفاظ شاخ گوزنی

 

چرا حفاظ شاخ گوزنی

چرا حفاظ شاخ گوزنی : حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین حفاظ ها برای امنیت بیشتر ساختمان شما است که با شاخه های پیچیده و تیز خود از ورود افراد غیر مجاز یا حیوانات جلوگیری می کند.

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی جهت تامین امنیت بر روی دیوار با ظاهری در هم تنیده و همچون شاخ های گوزن قرار می گیرد که علاوه بر زیبایی امنیت ساختمان شما را تامین می کند.

نرده های شاخ گوزنی به دلیل شکل زیبا ، امنیت بالا و قیمت مقرون به صرفه نسبت به باقی حفاظ ها توانسته است که جایگاه و محبوبیت خود را در بین سازندگان ساختمان ها پیدا کند.

میلگرد اسکلت این حفاظ به اندازه ۱۰ میلی متر است و به گونه ای طراحی شده که امکان خم شدن و شکستن در آن وجود ندارد.

به دلیل خمیدگی در دو جهت این حفاظ، همچنین عرض آن، امکان این که سارق بتواند به آن نزدیک شود، وجود ندارد. تراکم و حجم این حفاظ بسته به نظر مشتری می تواند متغیر باشد؛ اما ما در حفاظ صانعان به شما توصیه می کنیم از ارتفاع کم تر از نود سانتی متر استفاده نکنید. تراکم این محصول می تواند میان ۸ ، ۱۰، ۱۲ و ۱۵ متغیر باشد.

لازم به ذکر است از این حفاظ  تنها در ساختمان ها و منازل مسکونی استفاده نمی شود ، می توان دیوار های باغ ها و ویلا ها را نیز با این حفاظ ایمن کرد.

از آن جایی که قیمت این حفاظ بسته به نوع سفارش مشتری اعم از میزان تراکم و متراژ لازم متغیر است، قیمت تمام شده آن نیز وابسته می باشد با این حال ما یک جدول از قیمت های این حفاظ تامین کرده ایم که برای دیدن قیمت حفاظ شاخ گوزنی می توانید اینجا را کلیک کرده و از قیمت حفاظ شاخ گوزنی باخبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *