قیمت الاچیق

آلاچیق فلزی زیبایی سایبان خانه شما را تامین می کند.

امروزه استفاده از آلاچیق فلزی به دلیل مزایای بی شمار آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پرفروش ترین سایبان هایی که برای باغ یا ویلا و همچنین آپارتمان های بزرگ حیاط دار، روف گاردن، هتل ها و مراکز تجاری و تفریحی استفاده می شود، همین آلاچیق فلزی شیک و زیبا می باشد. آلاچیق فلزی با طراحی جدید سبب شده تا روف گاردن و یا سایبان حیاط و باغ شما به یکی از بهترین ها تبدیل شود.

اگر به دنبال راهی برای ایجاد تنوع در ساختمان خود هستید می توانید آلاچیق فلزی شیک و جدید فلزی را برای خود انتخاب کنید. با نگاهی به سایبان ها و آلاچیق های اطراف به این امر پی خواهید برد که اکثر آلاچیق ها از طرحی ساده چوبی برخوردار هستند. برای اینکه در آلاچیق ها تنوع ایجاد کنید بهتر است از آلاچیق فلزی جدید و شیک بهره مند شوید.

آلاچیق فلزی با طرح خاص و برشکاری و تزئیات روی آن توانسته است جایگاه خوبی را در بین سایبان ها از آن خود کند. مزایایی بالقوه آلاچیق فلزی به قدری زیاد است که شما را راضی به خرید این محصول خاص و زیبا میکند.

از مزایای بی شمار آلاچیق فلزی می توان به زیبایی زیاد، طراحی شکیل با طرح دلخواه از مربع گرفته تا هشت ضلعی و ساده و طرح چتر و…. همگی از طراحی های آلاچیق فلزی می باشد.

از جمله دیگر طرح های آلاچیق فلزی را می توان به سقف شیشه ای، سقف آردواز با رنگ های متنوع، سقف های فلزی شکیل به شکل چتر یا ساده و کلاسیک و…. اشاره کرد.

قیمت الاچیق

استحکام و کیفیت ساخت آلاچیق فلزی بسیار اهمیت دارد. از این رو شرکت حفاظ صانعان با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع محصولات فلزی یکی از بهترین آلاچیق ها را برای شما آماده می کند. در نظر داشته باشید که استحکام ستون و سقف آلاچیق فلزی و برشکاری و تراشکاری های ریز و ظریف در الاچیق از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به کار گیری آلاچیق فلزی در هر شرایط آب و هوایی سبب می شود تا شما با خیال راحت در هر کجای ایران که هستید از این آلاچیق بی نظیر بهره مند شوید. در برابر شرایط مختلف اب و هوایی مقاوم است و به صورت طرح های پیش ساخته نیز می توانید از این آلاچیق درخواست نمایید.

 

آلاچیق فلزی با قیمت مناسب
آلاچیق فلزی شیک و مدرن

قیمت آلاچیق فلزی در حفاظ صانعان

در حفاظ صانعان انواع آلاچیق شیک و زیبا با سقف های مدرن ساده یا هشت ضلعی و شش ضلعی و همچنین سقف شیشه ای بسیار خاص یا سقف آردواز با رنگ های زیبا تولید می شود. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. از این رو نگران قیمت آلاچیق نباشید. شما می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید کنید و بدون پرداخت هزینه های گزاف یکی از بهترین آلاچیق فلزی را برای خود داشته باشید.

نتیجه گیری از خرید آلاچیق فلزی در حفاظ صانعان

در حفاظ صانعان یکی از بهترین آلاچیق هایی که ساخته می شود، آلاچیق فلزی با طرح های متنوع است. کارشناسان ما با رعایت کیفیت و استحکام و همچنین رعایت جنبه های زیبایی شناختی یکی از زیباترین و بهترین آلاچیق های فلزی را تولید می کنند.

تنوع رنگ و استفاده از جوشکاری با بهترین دستگاه های موجود و رنگ کاری با کیفیت و همچنین برشکاری و تراشکاری های ریز و ظریف همگی سبب می شود تا آلاچیق نهایی آماده شده یکی از بهترین های بازار باشد.

برای تماس با کارشناس فروش جهت مشاوره و اطلاع از قیمت و… می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید. آماده شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *