قیمت آردواز سردر

آردواز سردر ویلا

آردواز ورق ایرانیت است که از سیمان؛ الیاف و ترکیب آب ساخته می شود. این محصول در واقع از متریال دیگری مانند الیاف نخی، ترکیبات شیمیایی و … نیز استفاده می کند.

ممکن است شما اردواز را با سقف شیروانی بشناسید اما باید بدانید که این محصول برای پوشش سقف شیروانی است و البته به عنوان سردر – آلاچیق و..  نیز می توان از این محصول پرکاربرد استفاده کرد.

 

اجرای سقف آردواز برای سردر- سقف- آلاچیق و … بهترین انتخاب است زیرا:

  • آردواز قیمت مناسبی دارد.
  • کیفیت بالا و مقاومت بسیار بالای آن در برابر بارش برف و باران بی مثال است.
  • آردواز در رنگ ها و طرح های مختلفی ارائه می شود.
  • آردواز ویلا سردر در انواع مختلف و طرح های بسیار شکیل تولید می شود.
  • این محصول سبب زیبایی نمای ساختمان می شود.

 

اردواز سقف شیروانی قیمت
قیمت آردواز

 

رنگ بندی آردواز

آردواز تنوع رنگی بسیار بالایی دارد، هارمونی رنگ آن به گونه ای است که می توانید با هر نمای ساختمانی که دارید از این محصول استفاده کنید.

 

اجرای سقف آردواز

جهت اجرای سقف آردواز کافیست چوبهای شاسی به صورت عمودی با پیچ های مخصوص خرپا متصل شوند. به طور معمول این چوبهای شاسی ۵۰*۵۰ هستند و چوبهای تیر ریزی با ابعاد ۴۰*۳۰ استفاده می شود. در نهایت آردواز با فواصل ۲۰ سانتی متر در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

اجرای سقف آردواز
آردواز سر در ویلایی

 

قیمت آردواز سر در – آردواز سقف و …

در خانه های ویلایی یا درب حیاط آپارتمانها مشاهده کرده اید که گاها سازه های فلزی از جنس آردواز به کار می رود. این شیب ها در عرض های مختلف و رنگ های متنوع به کار می رود.

قیمت هر متر آردواز در شرکت ایران سازه براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و بدین ترتیب شما با خیال راحت می توانید از این شرکت خرید کنید. زیرا قیمت های مناسب در کنار کیفیت بالا شعار شرکت حفاظ صانعان است.

آردواز شیک و جدید
قیمت آردواز

 

سردر آردواز – سقف آردواز

کارایی سردر سقف شیروانی آردواز برای سردر حیاط جلوه زیبایی به نمای ساختمان هدیه می دهد. برای همین امر آردواز به یکی از ارکان اصلی تبدیل شده است. سقف شیبدار مانند حفاظ عمل کرده و مانع از ورود سارقین به داخل حیاط می شود.

سقف آردواز نیز که از قدیم تاکنون یکی از پرفروش ترین مصالح برای سقف های شیروانی بوده است به علت مقاومت، زیبایی و قیمت مناسب انتخاب اکثر مشتریان است.

 

برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۴۰ تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *