خرید نرده حفاظ آکاردئونی جدید شیک و مدرن

آکاردئونی

محاسبه آنلاین قیمت حفاظ درب ورودی - صنایع فلزی ایران سازه

تاریخ بروز رسانی:  

نوع حفاظ را انتخاب کنید



ارتفاع[cm]

عرض[cm]

مشخصات کار:





قیمت هر متر مربع:

کلیک کنید

رنگ

دستگیره

کلیک کنید

حمل و نصب

قفل مخفی

کلیک کنید

وزن حفاظ

kg

قیمت کل (تومان)

محاسبه قیمت درب حفاظ آکاردئونی:

آیا امنیت درب آکاردئونی تضمین شده است؟

 

امنیت درب آکاردئونی :  همان طور که می دانید، درب های آکاردئونی را واحد های آپارتمانی، مغازه ها و انباری ها به جهت حفظ امنیت به کار می گیرند.  این درب ها به دلیل ساختار کشویی و یا به قولی آکاردئونی که دارند، فضای کمی را اشغال کرده و از این رو حفاظی محبوب شناخته می شوند.

شاکله اصلی آن قاب فلزی است که پیم های با تسمه به هم متصل شده را در دل خود جا داده است.

این درب ها به صورت سه گل، چهار گل و پنج گل در بازار عرضه می شود، به صورتی که وقتی لوزی هایی که قاب فلزی در خود جای داده، سه ردیف عمودی باشد، به آن سه گل، چنانچه چهار ردیف باشد درب آکاردئونی چهار گل و اگر پنج ردیف باشد درب آکاردئونی پنج گل می گویند.

خلاف آنچه دیگران فکر می کنند امنیت درب ها بسته به تعداد گل آن نیست بلکه این خم زدن است که ایمنی درب ها را تضمین می کند. گل های هر کدام از این درب ها ( لوزی ها) با ایجاد مفاصلی به نام پرچ، به ستون عمودی متصل شده اند. پرچ هایی که ضامن ایمنی درب ها هستند.

برای بیشتر دانستن از این مسئله می توانید درب آکاردئونی را بخوانید.

قیمت نرده درب آکاردئونی

اهمیت استفاده از پرچ در امنیت درب آکاردئونی:

درب های فوق شمایل یک درب آکاردئونی را دارد، اما این درب همان امنیت درب آکاردئونی و  تضمین شده ما نیست؛ چرا که مفاصل و یا پرچ های این درب می تواند به راحتی توسط سارق خارج شود و شیرازه درب آکاردئونی را از هم بپاشد. برای جلوگیری از این کار ما می توانیم آن پرچ ها را به صورت مخفی ساخته و یا  وسط این تیرک ها خم قرار دهیم که سارق نتواند دیلم میان این تیرک ها بیاندازد و آن را باز کند. اما هنوز این درب ها نقطه ضعف دارند و با قلم چکش یا دریل شارژی می توان پرچ ها را بیرون کشید. بنابراین برای اینکه این نقص نیز برطرف شود، درب سه گل چهار خم با پرچ مخفی ساخته ایم.

 

قیمت درب کشویی آکاردئونی

اهمیت قفل درب های آکاردئونی:

امنیت درب آکاردئونی  به عوامل دیگری هم بستگی دارد. بعد از ساخت درب و اطمینان از اینکه سارق به هیچ عنوان نمی تواند آن را از هم بپاشد، قفل این درب ها اهمیت ویژه ای پیدا می کند. چرا که همیشه یک سارق از نقطه ضعف های حفاظ استفاده می کند. زمانی که درب هیچ نقطه ضعفی نداشته باشد، باز کردن قفل و حلقه ای که قفل را در خود جای داده  در اولویت قرار می گیرد.

معمولاً قفل های کارخانه ای از آلیاژی ساخته شده که خشک هستند و قوی. اگر بخواهیم از دید یک سارق به این درب نگاه کنیم تنها نقطه ای که می تواند آن را به روی ما بگشاید، همان قلاب هایی است که نقطه اتصال در و قفل هستند.

عموماً درب ها دو حلقه یا قلاب دارند که قفل از آن ها عبور و درب را کلید می کند. حلقه های این درب ها از جنس فولادند و فولاد به راحتی می تواند خم یا پاره شود.

درب کشویی آکاردئونی

 

ما در حفاظ صانعان برای از بین بردن این نقطه ضعف از قفل های کتابی استفاده می کنیم که در چهارچوب در جاساز شده است. به این صورت که حلقه کنار چهارچوب داخل چهار چوب می رود و داخل پین قفل با هم چفت می شوند. به این ترتیب سارق دیگر به قفل و یا حلقه دسترسی نخواهد داشت.

نکته مهم دیگر کلید این قفل هاست که ما در حفاظ صانعان برای درب های آکاردئونی خود از کلید های ناودانی _کلید قفل فرمان اتومبیل_ استفاده می کنیم.

امنیت این کلید ها به قدری تضمین شده هستند که در اتومبیل ها نیز از آن استفاده شود.

نرده حفاظ آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی:

قیمت درب آکاردئونی در شرکت حفاظ صانعان براساس کیفیت، نوع رنگ، مدل و ابعاد نرده حفاظ آکاردئونی تعیین می شود. در نظر داشته باشید که شرکت حفاظ صانعان قیمت ها را براساس نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می کند از این رو شما می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید کنید. با توجه به اینکه نرده حفاظ آکاردئونی در شرکت حفاظ صانعان کیفیت مطلوبی دارد در نتیجه قیمت آن نسبت به سایر شرکت ها که قیمت گزافی دارند بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت حفاظ آکاردئونی باید مناسب با کیفیت باشد که این موضوع در شرکت حفاظ صانعان رعایت شده است.

پر فروش ترین مدل های آکاردئونی:

✅️طرح حفاظ آکاردئونی: ⭐امتیاز امنیت:
🔐حفاظ آکاردئونی طرح ۳ گل چهار خم پرچ مخفی  عالی🔥✔️
🚪حفاظ آکاردئونی طرح ۳ گل چهار خم متوسط⭐
🔐🚪حفاظ آکاردئونی طرح ۵ گل دو جداره پرچ مخفی فوق عالی ⭐🌟✔️
👑حفاظ آکاردئونی طرح نقشدار در صورت پرچ مخفی بودن عالی🔥

کیفیت ساخت نرده حفاظ آکاردئونی:

کیفیت ساخت نرده حفاظ آکاردئونی در شرکت حفاظ صانعان براساس رنگ، جوشکاری و متریال به کار رفته در آن در نظر گرفته می شود. اگر به دنبال نرده حفاظ آکاردئونی مدرن و شیک و با کیفیت هستید می توانید از شرکت حفاظ صانعان که جایگاه خود را در بین مشتریان ثابت کرده است، اقدام به خرید کنید.

روش محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی چگونه است؟

قیمت انواع درب های آکاردئونی بر حسب متر مربع است. بصورتیکه عرض و ارتفاع پشت تا پشت چهارچوب را در هم ضرب نموده و مساحت بدست آمده را در قیمت واحد هر مدل از حفاظ ضرب می کنیم.

امنیت حفاظ درب آکاردئونی چگونه است؟

ضریب امنیت این نوع از حفاظ های درب ورودی آپارتمان بسته به نوع مدل محافظ، درصد متنوعی دارد. بصورتی که حفاظ سه گل ساده کمترین ضریب امنیت و همچنین آکاردئونی ۵ گل دوجداره بالاترین امنیت را دارا می باشد.

انواع مدل های درب آکاردئونی؟

تنوع درب های آکاردئونی بصورت معمول از ۱۵ مدل مختلف تشکیل شده است که ساختار بعضی از آنها به کیفیت و امنیت بعضی دیگر تنها بلحاظ ظاهری زیبا و با امنیتی متوسط طراحی شده اند.

بهترین درب آکاردئونی کدام است؟

بهترین درب حفاظ آکاردئونی از لحاظ مناسب بودن قیمت با امنیتی بسیار خوب طرح سه گل چهار خم پرچ مخفی می باشد.

آیا حفاظ آکاردئونی بهتر است یا حفاظ لولایی؟

بررسی این موضوع را از طریق دو پارامتر انجام میدهیم: ۱- امنیت، ۲- سهولت استفاده از محافظ. در خصوص امنیت باید گفت که بصورت کلی حفاظ های لولایی در قیمت های برابر با حفاظ های آکاردئونی از ضریب ایمنی بیشتری برخوردارند اما از طرفی سهولت استفاده از درب آکاردئونی بسیار بیشتر از رغیبش است.

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ آکاردئونی در حفاظ صانعان

این شرکت قیمت، کیفیت و زیبایی و همچنین استحکام نرده حفاظ آکاردئونی را در نظر می گیرد و در نهایت بهترین محصول را برای افزایش ضریب ایمنی ساختمان به شما هدیه می دهد.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *