امنیت درب آکاردئونی

 

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی برای درب ویلایی، درب آپارتمان، درب پارکینگ و … در حفاظ صانعان  – کیفیت عالی متریال

 

حفاظ آکاردئونی شیک
قیمت درب آکاردئونی ویلایی یا آپارتمانی

 

درب آکاردئونی از امنیت بالایی برخودار است اما به شرطی که نقاط ضعف این درب گرفته شده و مشکلات امنیتی ان برطرف شود. یکی از این مشکلات مربوط به پرچ یا مفصل های لوزی به تسمه های عمومی است.

درب اکاردئونی یک درب ریلی است که برای اینکه به صورت ریلی باز و بسته شود از یک سری مفاصل تشکیل شد است. این لوزی ها با استفاده از یک سری مفاصل یا همان پرچ به ستون عمودی بنا می شوند. اگر سارق بتواند این پرچ ها یا مفاصل را دربیاورد، شیرازه درب به هم ریخته و به راحتی باز می شود. برای پیشگیری از این کار، این پرچ ها به صورت مخفی ساخته شده است. به این گونه یک خم در میان این تیرک ها قرار داده تا سارق نتواند میان تیرک ها دیلم انداخته و آن را از هم بپاشد.

برای پیشگیری از شکستن درب با قلم چکش یا دریل شارژی، درب سه گل چهار خم با پرچ مخفی در شرکت حفاظ صانعان ساخته شده است. این درب سه لایه تسمه عمودی دارد که پرچ ها زیر تسمه ها پنهان شده و از دسترس سارق خارج شوند.

 

قیمت درب آکاردئونی

درب اکاردئونی که در حفاظ صانعان تولید می شود براساس مدل و تعداد خم، پرچ، تعداد ستون های عمومی و تعداد لوزی ها قیمت گذاری می شود. از طرف دیگر در این شرکت با توجه به اینکه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه یا تعاونی قیمت گذاری می شود از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

قیمت درب آکاردئونی ایتالیایی
قیمت درب آکاردئونی ایتالیایی

 

راه حل بالا بردن امنیت درب آکاردئونی چیست؟

باید یک لایه تسمه افزود و پرچ مخفی استفاده کرد. با توجه به اینکه تعداد گل ها ربطی به ایمن تر شدن درب های اکاردئونی ندارد، بلکه این خم زدن و پرچ مخفی و استفاده از قفل های مخصوص است که این امنیت را به وجود می آورد بنابراین باید با این نکات در هنگام خرید توجه کنید.

درب آکاردئونی چهار گل ساده نسبت به درب آکاردئونی سه گل چهار خم امنیت کمتری دارد زیرا درب آکاردئونی چهار گل فضایی برای خم زدن ندارد و از این رو بیشتر برای انباری ها استفاده می شود. در صورت استفاده از این درب برای آپارتمان باید پرچ مخفی برای آن استفاده شود. درب آکاردئونی پنج گل دو جداره یک تسمه اضافه داشته یعنی چهار تسمه دارد. این درب با پرچ های مخفی بهترین دربی است که ساخته شده و هیچ سارقین می تواند ان را باز کند.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *