قیمت نرده پنجره آهنی

حفاظ آهنی پنجره راهی برای امنیت ساختمان

خانه های شما باید در برابر سارقین ایمن شوند. یکی از راه هایی ورودی به خانه شما از طریق پنجره است که سارقین فرصت طلب از این طریق وارد می شوند. وجود حفاظ آهنی پنجره ساختمان مانع از این امر می شود و اجازه نمی دهد که هیچ بیگانه ای از لابه لای میلگردهای محکم حفاظ پنجره عبور کرده و وارد خانه شود.

با توجه به اینکه انواع متفاوت نرده پنجره در بازار موجود است شما می توانید براساس نمای خارجی ساختمان و همچنین سلیقه خود یکی از حفاظ های آهنی را انتخاب کنید و پشت پنجره نصب کنید.

نرده حفاظ پنجره فرفورژه ، محافظ پنجره استیل، حفاظ پنجره آکاردئونی و سلطنتی و همچنین انواع طرح های مدرن و کلاسیک …. طرح های گوناگون نرده حفاظ آهنی پنجره می باشند.

قیمت محافظ پشت پنجره

قیمت حفاظ پنجره در شرکت حفاظ صانعان بر مبنای نرخ مصوب نهادهای نظارتی تعیین می شود. این اتحادیه قیمت اولیه ساخت را معین کرده و این شرکت از آن ها تبعیت می کند از این رو قیمت حصار و یا محافظ مقرون به صرفه می باشد. البته نمره میلگرد و تراکم و ارتفاع حفاظ روی قیمت آن اثر می گذارد.

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ آهنی برای پشت پنجره

حفاظ پنجره در دو نوع ساده و متحرک وجود دارد. حفاظ ساده به صورت ثابت پشت پنجره جوش می خورد. اما حفاظ متحرک مانند درب آکاردئونی به صورت ریلی افقی یا عمودی باز و بسته می شود. شما براساس نیاز خود می توانید یکی از این نوع محافظ ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

در حفاظ صانعان مشاوره قیمت و بازدید از محل به صورت رایگان انجام می شود شما می توانید برای اطلاع از قیمت و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید. کارشناسان تیم حفاظ صانعان آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *