خرداد ۸, ۱۴۰۲

حفاظ کشویی آکاردئونی از امنیت برای شما سخن می گوید.

حفاظ کشویی آکاردئونی امنیت را به ساختمان شما هدیه می دهد. در نظر داشته باشید که برقرار کردن ایمنی برای هر خانه از الزامات لازم است. یکی از فاکتورهای مهم برای ایمنی ساختمان استفاده از درب کشویی آکاردئونی است. در نظر داشته باشید که استفاده از حفاظ کشویی اکاردئونی به منزله این است که سدی محکم روی درب آپارتمان خود کشیده اید و مانع از عبور سارقین به خانه می شوید.

 

نرده کشویی آکاردئونی امنیت ساختمان را با طرح خاص و ویژه خود سبب می شود. اگر نگاهی به اطراف بیندازید متوجه می شوید که اکثر مغازه ها، آپارتمان ها و همچنین مراکز تجاری و اداری از درب کشویی آکاردئونی بهره مند شده اند. زیرا کیفیت و قیمت مناسب و طراحی شیک و زیبا آن را به یک محصول پرکاربرد تبدیل کرده است. درب آکاردئونی روی درب های ضد سرقت آپارتمان نیز نصب می شود و با چندین لایه مخفی و تیغه های عمودی مانع از دسترسی سارقین به درب اصلی می شود.

قیمت درب آکاردئونی کشویی در حفاظ صانعان

حفاظ صانعان نیم قرن تجربه در  زمینه ساخت انواع درب آکاردئونی دارد. چیزی که باید مد نظر داشته باشید این است که این شرکت قیمت درب آکاردئونی یا درب ضد سرقت کشویی را با توجه به نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین کرده و از این رو قیمت مقرون به صرفه ای برای مشتری لحاظ می کند.

نتیجه گیری از خرید درب کشویی آکاردئونی

درب حفاظ آکاردئونی آپارتمان در حفاظ صانعان از کیفیت بالایی برخوردار است، کیفیت جوشکاری و برشکاری و همچنین استفاده از رنگ های باکفیت براق و مات الکترواستاتیک و همچنین زیبایی و قیمت مناسب از فاکتورهای مهم این محافظ است.

برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *