قیمت درب کشویی آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی شیک و زیبا؛ امنیت را به ارمغان می آورد.

نرده حفاظ  کشویی آکاردئونی در انواع دوگل، سه گل، چهارگل و یا تمام گل می باشد. شما عزیزان با سلیقه و بودجه خود یکی از انواع نرده آکاردئونی را برای خانه خود انتخاب کنید.

یکی از بهترین مواردی که برای افزایش ضریب ایمنی خانه باید در نظر بگیرید، حفاظ کشویی آکاردئونی می باشد. این نرده برای درب آپارتمان و یا خانه های مسکونی انتخاب مناسبی است.

ساز آکاردئون که الهام بخشی برای این نرده حفاظ زیبا و ایمن بوده است، ویژگی متمایز دیگری نیز دارد. این ویژگی این است که این نرده به صورت ریلی باز و بسته می شود و بسیار کم جا می باشد.

قیمت نرده درب آکاردئونی

نرده آکاردئونی که طرح خود را از ساز زیبای آکاردئون الهام گرفته است به صورت ریلی یا کشویی باز و بسته می شود. از این رو شما می توانید با خیال راحت این حفاظ را برای فضاهای کوچک نیز استفاده کنید. نرده محافظ ضد سرقت آکاردئونی در طرح ها و مدل های متنوع از دو گل تا پنج گل و ایتالیایی و همچنین تعداد لایه های مخفی با طرح های عمودی و افقی متنوع ساخته می شود.

اگر به دنبال راه کاری برای افزایش ایمنی ساختمان خود هستید بهتر است به سراغ نرده حفاظ شیک آکاردئونی بروید. این حفاظ شیک و زیبا می تواند امنیت ساختمان شما به طرز چشمگیری افزایش دهد. از بهترین راه کارهای موجود برای اینکه ورود سارقین را به خانه منع کنید همین محافظ ضد سرقت آکاردئونی است.

 

حفاظ درب آکاردئونیدر حفاظ صانعان حفاظ ضد سرقت آکاردئونی بر مبنای نرخ اتحادیه قیمت گذاری می شود. یعنی خبری از قیمت های گزاف و سربه فلک کشیده سایر شرکت ها نمی باشد. حفاظ شیک آکاردئونی با توجه به مدل و همچنین تعداد لایه های مخفی به کار رفته در آن قیمت نهایی را تعیین می کند.

حفاظ آکاردئونی

قیمت حفاظ آکاردئونی در حفاظ صانعان

در حفاظ صانعان حفاظ ضد سرقت آکاردئونی بر مبنای نرخ اتحادیه قیمت گذاری می شود. یعنی خبری از قیمت های گزاف و سربه فلک کشیده سایر شرکت ها نمی باشد. حفاظ شیک آکاردئونی با توجه به مدل و همچنین تعداد لایه های مخفی به کار رفته در آن قیمت نهایی را تعیین می کند

درب آکاردئونی ریلی برای حفاظت و امنیت ساختمان شما می باشد. از این رو با در نظر داشتن به اینکه حفاظ آکاردئونی در مدل های مختلف می باشد، قیمت درب آکاردئونی نیز متغیر می باشد. حفاظ ریلی کشویی آکاردئونی در حفاظ صانعان با قیمت های اتحادیه تعیین می شود.

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ کشویی آکاردئونی

همان طور که در بالا ذکر کردیم. یکی از مواردی که باید برای خرید نرده آکاردئونی در نظر بگیرید، مدل و طرح آن است. طرح های جدید آکاردئونی با لایه های مخفی که دارد هیچ راه عبوری را برای سارقین باز نمی گذارد.

برای مشاوره و بازدید رایگان از منازل می توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید. ساخت و نصب نرده آکاردئونی در شرکت صنایع فلزی حفاظ صانعان امنیت را به خانه های شما دعوت می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *