نرده حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای خاری

حفاظ های نسل جدید مانند نرده حفاظ بوته ای بهترین انتخاب برای امنیت خانه و ویلا است.

این نوع حفاظ های نسل جدید از ضریب امنیت بالایی برخوردار است. استحکام و زیبایی که این حفاظ به همراه دارد سبب می شود تا سارقین نتوانند وارد خانه شوند و در عین حال دیوار خانه شما زیبا و شیک است.

نرده حفاظ بوته خاری تمام شاخه های اصلی و فرعی آن با جوشکاری دقیق و ظریف به هم متصل شده اند و همین امر سبب ایجاد استحکام چند برابری شده است.

 

حفاظ نرده روی دیوار بوته
قیمت نرده حفاظ بوته

 

زمانی که شاخک ها به هم متصل می شوند دیگر امکان خم و باز کردن اجزای حفاظ غیر ممکن است. همچنین در بالای نرده حفاظ، شاخک های تیز و برنده ای وجود دارد که دسترسی و عبور را به طور کلی غیر ممکن می کند. وجود هفتی های واسط در حفاظ بوته ای نیز به گونه است که طرفین و مرکز را به هم ارتباط داده و جا پایی باقی نمی گذارد.

 

 

قیمت نرده محافظ بوته ای
نرده حفاظ بوته ای

قیمت نرده حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای شکل به روز نرده حفاظ دیوار است. ساختار نرده بوته ای مانند سایر حفاظ ها از میلگرد است. در این محصول ارتفاع تا ۲ متر نیز ساخته می شود . دو ردیف موازی کنار هم، میلگردها با ارتفاع یکسان نصب می شوند. عرض نرده بوته ای نیز در حدود ۱۵ سانتی متر است . بالاترین قسمت نرده حفاظ بوته ای که نیز شاخک های تیز وبرنده دارد.

با این حال قیمت نرده حفاظ بوته ای براساس ویژگی های آن تعیین می شود. همچنین قیمت این حفاظ در این شرکت براساس نرخ مصوب اتحادیه است که قیمت مناسبی دارد.

 

نرده دیوار بوته ای
نرده حفاظ دیوار بوته با قیمت مناسب

 

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ بوته ای

نزدیکترین نرده حفاظ به نرده بوته ای از نظر ساختاری، نرده شاخ گوزنی است. این مدل در نام های مختلفی موجود است. برای مثال حفاظ بوته خاری، نرده حفاظ بوته آبشاری و … این نرده از بوته های خاردار بیابان الهام گرفته است به همین دلیل عبور از آن غیر ممکن است.

برای خرید نرده بوته ای ارزان کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *