قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی در تهران

حفاظ دیوار شاخ گوزنی راهی برای برقراری امنیت و آرامش

راهکاری که می توان با آن دیوار خانه را امن کرد و در عین حال نمای ساختمان را نیز شیک جلوه داد، آیا بهتر از نرده دیوار شاخ گوزنی سراغ دارید. محافظ دیواری شاخ گوزنی با طرح بی نظیر خود سبب می شود تا نه تنها تراکم کافی برای ممانعت از ورود سارقین را داشته باشد. بلکه سبب افزایش ارزش نما و شکیل شدن نمای ساختمان می شود.

از این رو خرید و ساخت نصب حفاظ شاخ گوزنی در حفاظ صانعان سبب می شود شما چندین قدم از دیگران در زمینه امنیت جلو باشید. حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار که طرح و مدل خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است.، استحکام بسیار بالایی دارد. از این رو دیگر نگران بی کیفیت بودن یا جای جوشکاری های نامنظم در ساخت نرده شاخ گوزنی نباشید. حفاظ صانعان آماده ارائه محافظ با کیفیت و مستحکم برای شما عزیزان است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

نرده حفاظ شاخ گوزنی که برای محافظت از دیوار می باشد، نقش خود را به ویژگی های مانند ارتفاع ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی متر، تراکم ۸ و ۱۰ و همچنین ۱۲ و ۱۵  ایفا می کند. استفاده از جوشکاری co2 و رنگ های کوره ای و الکترواستاتیک سبب شده تا رنگ های نرده حفاظ دیوار براق مانده و دچار خوردگی و رنگ پریدگی نشود.

حفاظ یا نرده روی دیوار حصاری برای دزد گیری

نرده حفاظ بالای دیوار شاخ گوزنی با نوک های تیر و برنده ای که دارد اجازه عبور را نمی دهد، زیرا عبور از این تیزهای تیز و برنده به منزله زخمی شدن است. همچنین ارتفاع نرده و تراکم حفاظ دیوار شاه گوزنی به گونه ای است که امکان رد شدن از بالای آن را غیر ممکن می کند.

قیمت حفاظ دیواری شاخ گوزنی

هزینه ساخت و نصب نرده شاخ گوزنی روی دیوار در حفاظ صانعان با توجه به نرخ اتحادیه تعیین می شود. از این رو دیگر نگران هزینه های سربه فلک کشیده برای ساخت و نصب حفاظ نباشید. تکنسین های حرفه ای حفاظ صانعان با ظرافت کار ساخت و نصب نرده را انجام می دهند. دستمزد تکنسین ها به طور شفاف برای شما مشتریان گرامی ارائه می شود.

 

نرده شاخ گوزنی

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ شاخ گوزنی در حفاظ صانعان

محافظ دیواری ساختمان شاخ گوزنی امنیت را برای شما به ارمغان می آورد از این رو با پرداختن هزینه این امنیت را به خانه دعوت کنید.

برای تماس با کارشناس فروش شرکت خوش سابقه حفاظ صانعان می توانید با کارشناس فروش ما با شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید. منتظر صدای گرم شما هستیم تا به شما مشاوره و بازدید رایگان ارائه دهیم.

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *