حفاظ دیوار نیزار جدید و شیک

حفاظ نیزار امروزه در رنگ ها و ابعاد مختلفی تولید می شود که مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد. نرده حفاظ نیزار با میلگرد ۱۰ ساخته شده و می تواند امنیت ساختمان را تا حد زیادی افزایش دهد. به دلیل نقاط کم جوش در نتیجه احتمال شکستی کمتر و استحکام بیشتری دارد.

حفاظ نیزار از لوکس ترین حفاظ ها به شمار می رود و زیبایی منحصر به فردی دارد زیرا طرح و مدل آن نسبت به نرده شاخ گوزنی یا بوته ای بسیار خاص و چشم نواز تر است.

نرده حفاظ دیوار نیزار مانند یک نیزار در طبیعت عمل می کند و با میلگردهای در هم تنیده اجازه عبور سارقین فرصت طلب را نمی دهد و می تواند امنیت ساختمان را به طور کامل برآورده کند.

حفاظ دیوار نیزار را می توان برای ساختمان های تجاری، اداری، ویلایی یا آپارتمان مورد استفاده قرار داد زیرا این حفاظ هم امنیت و زیبایی و هم استحکام و قیمت مقرون به صرفه دارد.

نرده حفاظ نیزار

جوشکاری نرده نیزار

در شرکت حفاظ صانعان برای جوشکاری از الکترودهای روکش دار استفاده نمی شود بلکه از جوشکاری کربن دی اکسید برای استحکام بیشتر استفاده می شود. اگر از الکترودهای روکش دار استفاده شود باید بعد از هر تک جوش نقاط مختلف این جوش ها تمیز شود تا رنگ به کار بچسبد، همین امر سبب زنگ زدگی و پوسیدگی می شود. در نرده های نیزار اما شاخه های اصلی به شاسی و شاخه های فرعی نیز مستقیما به شاسی متصل شده اند و در بالا در چندین نقطه به هم جوش داده شده اند، دقت کنید که در این روش نقاط جوشکاری بسیار کمتر است و مشکلات کمتری ایجاد می شود.

نرده حفاظ نیزار
قیمت حفاظ نیزار

 

نصب حفاظ نیزار

حفاظ نیزار معمولا در ارتفاع و عرض های مختلفی براساس سلیقه مشتری تولید می شود. به طور کلی باید در زمان نصب یا دیوار کشی پلیت های با آکس های یک متر کار گذاشته شود. فاصله صفحاتی که به عنوان پایه روی دیوار نصب می شوند باید مرکز به مرکز و یا کمتر از یک متر باشد.

تکنسین های ها ما به صورت حرفه ای کار نصب نرده حفاظ نیزار را انجام می دهند.

 

 

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *