محافظ آهنی دیوار طرح بوته ای

حفاظ روی دیوار شیک و جدید

حفاظ روی دیوار شیک و جدید با کیفیت عالی می تواند انتخاب بسیار خوبی برای محافظت از دیوار خانه باشد.

حفاظ روی دیوار شیک و جدید در طرح نرده شاخ گوزنی، نرده نیزار، نرده لیلیومی، نرده سرنیزه، نرده بوته خاری و نرده بوته ای  و… از انواع طرح هایی است که می توانید برای ساختمان خود انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که نرده حفاظ آهنی شیک و جدید می تواند خانه شما را ایمن کند و در در عین حال نمای خانه را شیک و زیبا جلوه دهد.

کیفیت ساخت نرده آهنی شیک دیوار مانند نرده لیلیومی یا نخل مرداب که گل دار هستند خاصیت بسیار زیبایی در زیبا نشان دادن دیوار خانه دارند.

 

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی در تهران

نرده بوته و نرده شاخ گوزنی که از نظر ظاهر بسیار با هم شباهت دارند اما نرده بوته ای پرتراکم تر است و در نتیجه امنیت بیشتری دارد.

نرده نیزار که طرح خود را از نیزارهای زیبای طبیعت الهام گرفته است توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مشتریان داشته باشد.

نرده سرنیزه نیز از قدیمی ترین نرده روی دیوار است که بسیار دیده می شود اما امنیت پایین تری نسبت به سایر نرده حفاظ دیوار دارد.

 

نرده دیوار لیلیومی

قیمت حفاظ روی دیوار شیک و جدید

نرده حفاظ دیوار در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شود و براساس ابعاد و شکل و همچنین نمره میلگرد و ارتفاع قیمت متفاوتی دارد.

در حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده و از این رو دیگر نگران هزینه های سر به فلک کشیده سایر شرکت ها نباشید.

 

نتیجه گیری از خرید محافظ دیوار

نرده روی دیوار مدرن و با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب می تواند خانه ای امن به شما هدیه دهد. در نظر داشته باشید که محافظ دیوار شیک و جدید بهترین انتخابی است که می توانید برای خود داشته باشید تا از سارقین در امان بمانید.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *