قیمت نرده دیوار مدل شاخ گوزنی

حفاظ نرده شاخ گوزنی الهام بخش از شاخ های گوزن

حفاظ نرده شاخ گوزنی از نسل جدید نرده روی دیوار ساختمان است، ایمنی و حفاظت ساختمان در گرو شاخ های تیز و برنده حفاظ دیوار باغ اسشت.

حفاظ شاخگوزنی که برای محافظت از دیوار می باشد، نقش خود را به ویژگی های مانند ارتفاع ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی متر، تراکم ۸ و ۱۰ و همچنین ۱۲ و ۱۵  ایفا می کند. استفاده از جوشکاری co2 و رنگ های کوره ای و الکترواستاتیک سبب شده تا رنگ های حفاظ دیوار براق مانده و دچار خوردگی و رنگ پریدگی نشود.

 

حفاظ روی دیوار حصاری برای دزد گیری

حفاظ بالای دیوار شاخ گوزنی با نوک های تیر و برنده ای که دارد اجازه عبور را نمی دهد، زیرا عبور از این تیزهای تیز و برنده به منزله زخمی شدن است. همچنین ارتفاع نرده و تراکم محافظ بالای دیوار شاخ گوزنی به گونه ای است که امکان رد شدن از بالای آن را غیر ممکن می کند.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنیقیمت حفاظ شاخ گوزنی در بازار تهران

در مقالات قبلی در مورد لیست قیمت حفاظ آهنی روی دیوار شرکت حفاظ صانعان به عنوان تولید کننده  شاخ گوزنی مطالبی را بیان کردیم. ساخت و نصب حفاظ آهنی شاخ گوزنی در حفاظ صانعان براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب تعیین می شود.

بهترین حفاظ  نرده شاخ گوزنی روی دیوار

انواع محافظ لبه های دیوار مانند حفاظ شاخ گوزنی ، نرده لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب و همچنین حفاظ نیزار و سرنیزه در حفاظ صانعان با جوشکاری الکترود و رنگ کاری پودری و الکترواستاتیک ساخت می شود. بنا بر سلیقه هر فرد ارتفاع و همچنین تراکم حفاظ شاخگوزنی و یا حفاظ لیلیومی  و.. ساخته می شود. انتخاب حفاظ در دستان شماست و حفاظ صانعان به عنوان تولید کننده های نرده حفاظ فقط سعی در ارائه بهترین دزدگیر دیوار فلزی دارد.

 

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی در تهرانبرای تماس کافیست با شماره تلفن کارشناس فروش حفاظ صانعان تماس بگیرید.

 

۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰  سجادیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *