حفاظ پنجره فرفورژه

محافظ پنجره فرفورژه یا ساده مسئله این است؟

 

  • نرده حفاظ پنجره آهنی و فلزی یا فرفورژه هر یک زیبایی خاص خود را دارد که با توجه به سلیقه مشتری یکی از این طرح های متنوع نرده حفاظ در نظر گرفته می شود.
  • حفاظ پنجره متحرک و یا حفاظ پنجره ساده ثابت نیز نوع دیگر نرده حفاظ است که هر فردی با توجه به دکوراسیون، معماری و نیاز خود یکی از این حفاظ ها را انتخاب می کند.
  • نرده حفاظ پنجره برای برقراری امنیت خانه بسیار لازم و ضروری است و سبب می شود تا خانه در برابر سارقین ایمن باشد. نرده حفاظ پنجره همچون نگهبانی است که از خانه شما در برابر ورود غیر مجاز محافظت می کند.
  • حتی برای پنجره های دوجداره و پنجره هایی که در طبقات بالا هستند، نصب نرده حفاظ پنجره یک نکته ایمنی است و سبب افزایش ضریب ایمنی ساختمان شما می شود.
حفاظ پنجره فرفورژه
خرید حفاظ پنجره فرفورژه

 

قیمت نرده حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و شرکت های اتحادیه نرخ اولیه را برای قیمت های میلگرد و .. تعیین می کند و همچنین میزان قیمت اولیه برای ساخت حفاظ های پنجره را نیز معین می کند از این رو دیگر خبری از قیمت های سر به فلک کشیده نیست.

همچنین در نظر داشته باشید، نوع متریال و مواد و رنگ آمیزی و طرح و همچنین ابعاد پنجره روی قیمت نهایی حفاظ پنجره تاثیر دارد.

حفاظ پنجره فرفورژه
قیمت حفاظ پنجره فرفورژه

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره امنیت را به ساختمان شما هدیه می دهد. اگر می خواهید خانه ای مدرن داشته باشید و در عین حال ترجیح می دهید تا ساختمان شما از نظر ایمنی، ضریب بالایی داشته باشد باید نرده حفاظ پنجره شیک را نصب کنید.

قیمت حفاظ پنجره آهنی و فرفورژه و…. در شرکت آراد حفاظ مناسب است. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *