حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره ساده آهنی

حفاظ پنجره ساده آهنی : پنجره خانه یکی از راه های ورود سارقان است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. چرا که یک دزد همیشه از نقطه ضعف‌ها استفاده می‌کند و از آن جا نفوذ می‌کند.

بهترین راه ایمن کردن پنجره ها، استفاده از حفاظ پنجره هاست؛ اما یکی از بهترین حفاظ های پنجره، حفاظ پنجره آهنی است. این حفاظ علاوه بر تامین امنیت شما نمای ساختمان را نیز جلا می‌بخشد و باعث زیبایی نما از بیرون ساختمان می‌گردد.

اما در مجموع،‌ از جمله ویژگی های اصلی این حفاظ ها باید به ضریب بالای امنیت آن اشاره نمود.

حفاظ پنجره ساده آهنی
حفاظ پنجره ساده آهنی

سایز حفاظ پنجره

سایز این حفاظ ها بسته به نیاز مشتری می‌تواند کوچک و یا بزرگ باشد. زمانی که تصمیم به خرید یک حفاظ پنجره می‌کنید و با مشاوران ما تماس می‌گیرید، یک کارشناس به محل شما ارسال می‌شود تا در مورد سایز و اندازه مناسب پنجره‌تان به شما مشاوره دهد.

قیمت حفاظ پنجره

قیمت آن به صورت طول و عرض ۱نجره ساختمان شما محاسبه می‌شود بنابراین لازم است تا در ابتدا اندازه چهارچوب آن با دقت محاسبه شود.

حفاظ پنجره ساده آهنی
حفاظ پنجره ساده آهنی

حفاظ پنجره ساده آهنی

امروزه نیاز به حفاظ های پنجره بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود . چرا که با باب شدن پنجره های دو جداره و یا UPVC امکان ورود به منزل بدون ایجاد شکستگی در ناحیه ی شیشه صورت می‌پذیرد و امکان نفوذ از طریق پنجره بسیار بالا رفته است. بنابراین حتماً لازم است که از یک حفاظ مطمئن استفاده نمود، با صرف هزینه ی اندک می توان این راه دسترسی را بست و ضامن جان و مال خود و عزیزانمان بود.

البته کارائی حفاظ پنجره فقط به ایجاد یک حصار در برابر گزند سارقان ختم نمی‌شود،‌ این حفاظ ها از کودکان و یا افرادی که نیاز به مراقبت دارند نیز ،‌محافظت کرده و از سقوط احتمالی آن ها پیشگیری به عمل می‌آورد.

حفاظ پنجره ساده آهنی
حفاظ پنجره ساده آهنی

در بین محافظ های پنجره، حفاظ پنجره آهنی از محبوبیت زیادی برخوردار است. دلیل آن هم

  • ضریب بالای ایمنی
  • طراحی ساده ای که هرگز از قدیمی و از مد افتاده نمی شود
  • قیمت مناسب این حفاظ ها

می‌باشد. این نوع حفاظ بسیار پرکاربرد است و معمولاً قیمت مناسب تری هم دارد، طراحی ساده و همه پسند این محصول مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است. حفاظ پنجره ساده آهنی متشکل از کلاف های در هم تنیده به صورت عمودی و افقی می‌باشند. استحکام این نرده ها به صورتی می باشد که امکان خم کردن آن وجود ندارد.

حفاظ پنجره آهنی هم در منازل مسکونی و هم در ادارات کاربرد دارد.

حفاظ پنجره ساده آهنی
حفاظ پنجره آهنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *