حفاظ پنجره مدرن و با کیفیت

حفاظ پنجره مدرن و با کیفیت برای امنیت ساختمان

حفاظ پنجره نوک تیز با رنگ های متنوع و بسیار جذاب در طیف های بسیار گسترده و مدل های مختلفی در شرکت حفاظ صانعان تولید می شود که شما می توانید یکی از این طرح های بسیار زیبا و مقاوم را برای خود انتخاب کنید. حفاظ پنجره مدرن و با کیفیت برای خرید بهترین گزینه است.

نرده پنجره شیک و مدرن می تواند زیبایی نمای خانه را افزایش دهد و از این رو باید در هنگام خرید و اجرا نکات ریز دقت کرد تا تاثیر حفاظ پنجره روی دکوراسیون خانه منفی نشود.

 

 

حفاظ پنجره شیک

 

 

حفاظ پنجره رنگ سفید، نرده حفاظ پنجره با رنگ الکترواستاتیک مشکی طلایی، قهوه ای سوخته، نرده پنجره در رنگ چکشی، حفاظ پنجره روی قوس، نرده حفاظ پنجره ثابت و متحرک، نرده حفاظ پنجره ای برای باغ ویلا، حفاظ پنجره جوش دو طرفه و… در مدل های بسیار بسیار متنوع تولید می شود که شما از انتخاب آن دچار سردرگمی می شوید.

 

حفاظ پنجره شیک

حفاظ پنجره مدرن و با کیفیت به فکر امنیت ساختمان شما است.

حفاظ پنجره دارای ویژگی های متفاوتی است که مهمترین آن مقاومت و استحکام آن در برابر سرقت است/ باید میلگردهای نرده حفاظ پنچره به گونه ای در کنار همدیگر از نظر فاصله قرار گیرند که جای هیچ راه عبوری باقی نگذارد. در نظر داشته باشید که حفاظ پنجره دوجداره و یا حفاظ پنجره متحرک نیز از این قاعده مستثنی نیستند. نرده کشویی آکاردئونی، ابرویی نرده حفاظ پنجره دوجداره و یا فرفورژه شیک مدرن از انواع نرده حفاظ پنجره هستند.

قیمت نرده حفاظ پنجره مدرن و شیک در حفاظ صانعان

در حفاظ صانعان انواع نرده حفاظ پنجره تولید می شود که شما می توانید براساس سلیقه یکی از این حفاظ ها را تهیه کنید.

قیمت حفاظ پنجره در شرکت حفاظ صانعان براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و از این رو شما قادر خواهید بود با خیال راحت این حفاظ ها را برای خود تهیه کنید.

قیمت هر متر ساخت حفاظ پنجره به صورت متر مربع و کیلویی مورد محاسبه قرار می گیرد.

حفاظ پنجره شیک

نتیجه گیری از خرید حفاظ پنجره مدرن و با کیفیت

حفاظ پنجره دوجداره و یا متحرک،نرده حفاظ پنجره فرفورژه یا سلطنتی، نرده کلاسیک پنجره، نرده حفاظ مدرن و ساده، نرده حفاظ استیل، نرده حفاظ بسیار شیک پنجره و…. همگی روی نمای دکوراسیون خانه تاثیر بسزایی دارد.کیفیت امنیت، قیمت و استحکام و همچنین زیبایی نرده پنجره را هنگام خرید در نظر بگیرید.

 

برای تماس با کارشناس فروش جهت خرید حفاظ پنجره مدرن و با کیفیت با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *