قیمت نرده حفاظ پنجره

حفاظ پنجره یعنی ناامیدی سارقین

نرده پنجره در مدل های فلزی، فرفورژه، کلاسیک و همچنین آهنی ساخته می شود. براساس نمای ساختمان و درب حیاط یکی از انواع حفاظ ها را انتخاب کنید.

امنیت خانه با نرده حفاظ پنجره فرفورژه

اگر به دنبال راهی برای امنیت ساختمان خود هستید می توانید نرده حفاظ پنجره را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که ساختمان شما با وجود حفاظ شیک پنجره بسیار ایمن می شود و در عین حال دکور ساختمان نیز شیک و زیبا جلوه می دهد.

برای ساخت حفاظ پنجره متریال متنوعی تولید می شود که از آن برای ساخت حفاظ پنجره استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که در شرکت حفاظ صانعان از بهترین متریال و تکنولوژِ های موجود در بازار برای ساخت نرده پشت پنجره استفاده می کند.

حفاظ پنجره شیک
حفاظ پنجره

 

اگر امنیت خانه برای شما اهمیت دارد بهتر است از حفاظ های باکیفیت بهره ببرید. در واقع وجود حفاظی ایمن سبب می شود تا آرامش خاطر داشته باشید.

اگر خانه شما در طبقه اول است وجود نرده پنجره بسیار ضروری به نظر می رسد. زیرا مانع از عبور سارقین می شود.

تنوع در رنگ و همچنین طرح در نرده پنجره سبب می شود تا شما بتوانید براساس سلیقه و بودجه خود یکی از حفاظ های پنجره را انتخاب کنید.

قیمت نرده پنجره مدرن لوکس
خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه

 

قیمت حفاظ پنجره

  • قیمت حفاظ پنجره براساس متریال و جنس پروفیل استفاده شده تغییر می کند.
  • همیشه در نظر داشته باشید که در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود از این رو قیمت مناسبی دارد.
  • قیمت هر متر از ساخت حفاظ پنجره به صورت متر مربع و کیلویی حساب می شود و بر همین اساس می توان مبلغی که باید پرداخت کرد را تعیین کرد.

قیمت نرده حفاظ پنجره
خرید حفاظ نرده آهنی پنجره شیک

خرید نرده حفاظ پنجره با قیمت ارزان در حفاظ صانعان

زیبایی نرده پنجره در حفاظ صانعان زبانزد است. زیرا این شرکت از بهترین متریال برای ساخت حفاظ پنجره استفاده می کند. کافیست عکس مورد نظر خود را با کارشناس حفاظ صانعان به اشتراک بگذارید، بهترین کیفیت و ظریف کاری در ساخت پنجره را آنگاه شاهد خواهید بود.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان با شماره ی ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *