درب حیاط مدرن

درب حیاط ساختمان با کیفیت عالی و طراحی مدرن

درب ویلایی ساختمان و درب آپارتمان از عناصری بوده که در زیبا نشان دادن نمای ساختمان بسیار تاثیر گذار است. خانه ای به شکوهمندی قصرها، از روی درب آن مشخص می شود. از آن جایی که اولین نقطه  ای که فرد با ملک شما در ارتباط است درب منزل است. از این رو در انتخاب درب حیاط ساختمان دقت کافی به عمل آورید.

رنگ و جنس متریال به کار رفته برای تولید درب حیاط در انواع دو لنگه یا سه لنگه همگی بسته به شرکتی دارد که از ان درب را تهیه می کنید. دربی که سریعا در برابر آفتاب رنگ می بازد و رنگ آن بر اساس نور خورشید و یا شرایط محلی از بین می رود، پس به درستی و با مواد خوبی رنگ آمیزی نشده است.

درب ویلایی شیککیفیت متریال و آهن آلات استفاده شده و نوع جوشکاری نیز بسیار در انتخاب درب ورودی مهم است.

در نظر داشته باشید که امنیت ساختمان شما با درب ویلایی شیک تضمین می شود. در عین حال زیبایی درب ویلایی نیز مهم است. درب حیاط اولین چیزی است که هر بیننده ای آن را می بیند و به خاطر دارد. اگر درب حیاط شیک و زیبا را برای خود انتخاب کنید می توانید به نمای خانه خود را زیباتر از قبل نشان دهید.

 

درب ویلایی شیک

تنوع درب حیاط شیک و لاکچری ۱۴۰۱

اگر می خواهید خانه ای داشته باشید که درب حیاط مدرن و لاکچری دارد، بهتر است درب ویلایی مدرن و شیک را برای خود انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که درب حیاط مدرن شیک و جدید می تواند راهکاری برای زیبایی نمای خانه باشد. تنوع طرح و مدل درب حیاط در حفاظ صانعان به قدری زیاد است که شما می توانید به راحتی درب حیاط مدرن را برای خود انتخاب کنید.

تنوع درب حیاط در حفاظ صانعان شامل، درب ویلایی مدرن طرح چوب، درب ویلایی برش لیزری، درب ویلایی حیاط شیک استیل، درب فرفورژه و درب ویلایی فانتزی یا سلطنتی، درب حیاط کلاسیک و …. همگی از تنوع درب ویلایی در حفاظ صانعان می باشد.

درب ویلایی تک لنگه یا دو لنگه، سه لنگه، درب ویلایی طرح چوب، درب حیاط استیل، درب حیاط فرفورژه و… همگی از تنوع درب ویلایی است که با کیفیت بالا در این شرکت ارائه می شود.

درب حیاط سلطنتی

قیمت درب حیاط ساختمان

مهمترین فاکتور در خرید درب ویلایی، قیمت آن است.قیمت براساس طرح و مدل و همچنین متریال تعیین می شود.

در حفاظ صانعان قیمت محصولات فلزی اعم از درب ویلایی یا درب پارکینگ یا درب آپارتمان ها برحسب نهادهای نظارتی تعیین می شود. قیمت درب حیاط در ایران سازه با توجه به اینکه طرح شما چگونه باشد متغیر است. اما این مژده را به شما می دهیم که برای کسب رضایت مشتری قیمت ها مصوبه و همچنین مقرون به صرفه می باشد.

 

بازدید و مشاوره رایگان و همچنین پذیرش و ارسال به سراسر کشور از مزیت های استفاده از خدمات حفاظ صانعان برای ساخت درب ویلایی نو و یا ارائه درب حیاط یا درب پارکینگ ارزان و دست دوم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *