درب حیاط ساده آهنی

درب حیاط ساده آهنی

راهنمای خرید درب حیاط ساده آهنی به همراه لیست قیمت

درب حیاط ساده آهنی : درب ساختمان یکی از مهمترین اجزای ساختمان است. این درجه از اهمیت با وجود فاکتورهایی مانند امنیت و زیبایی که به فضا می‌دهند،‌ به مراتب بیشتر هم می‌شوند. این مسئله ای است که همه ما می‌دانیم؛ اما مسئله اصلی زمانی است که می‌‌خواهیم یک درب حیاط مناسب برای خانه خود انتخاب کنیم، آن جاست که با خیل عظیمی از پیشنهادات و درب های گوناگون مواجه می‌شویم و انتخاب سخت می‌شود.

حتی در انتخاب یک درب آهنی ساده هم باید المان‌هایی را مد نظر داشت، نیاز سنجی کرد و در آخر از میان تصاویر و نمونه کار های بی‌شمار یکی را انتخاب نمود.

در ضمن هنگام انتخاب به مواردی مانند نوع درب، زیبایی،‌ امنیت و مقاومت آن نیز توجه کنید.

در ادامه این مطلب شما را یاری می‌دهیم تا بتوانید درب حیاط مناسبی را پیدا کنید.

تمامی درب های ساخته شده از چند جزء ثابت ساخته شده اند:‌

  1. چهارچوب
  2. بدنه یا متریال در ابعاد مختلف
  3. یراق آلات

جنس درب حیاط می‌تواند در انواع مختلفی باشد. و اصلا همین تفاوت ها است که درب حیاط ساده را از درب حیاط ویلایی و… تمایز می‌دهد. بنابراین به جزئیات توجه کنید و در هنگام سفارش با مشاوران سازنده‌ی آن مشورت کنید. معمولاً جنس درب حیاط آهنی، آلومینیومی و درب آلومینیومی ترمال‌بریک می‌باشد.

اگر این درب را برای حیاط خانه خود می‌خواهید، پیشنهاد حفاظ صانعان به شما درب ساده حیاطی  است. در تصویر زیر نمونه‌ای از  درب حیاط ساده آهنی را می‌توانید ببینید. لازم به ذکر است که قیمت آن بسته به ویژگی‌هایی که سفارش می‌دهید، می‌تواند کم یا زیاد شود.

 

درب حیاط ساده آهنی
درب حیاط ساده آهنی

 

درب حیاط ساده آهنی

در میان درب ها درب ساده آهنی از محبوبیت بیشتری برخوردار است

“زیبایی در سادگی است” این شعار معروف و بزرگ تبلیغاتی که عصر هاست دهان به دهان می‌چرخد و هرگز از بین نمی‌رود، یک حقیقت مسلم را برای ما رقم زده است. با این همه سازندگان حفاظ صانعان برای انواع سلیقه ها تدابیری اندیشیده که طیف بسیار وسیعی از سلایق را پوشش داده است.

 

درب حیاط ساده آهنی
درب حیاط ساده آهنی

 

درب حیاط ساده آهنی
درب حیاط ساده آهنی

درب ورودی حیاط باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟‌

ایمنی: ایمنی دلیل اولیه و اصلی ما انسان‌ها برای استفاده از حفاظ ها می‌باشد. در هنگام انتخاب همیشه باید این نکته‌ی به ظاهر ساده را مد نظر داشت و به قولی نباید امنیت را فدای هیچ چیز کرد.

درب آهنی‌های نسبت به درب‌های چوبی از استقامت، امنیت و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند. پیشنهاد می‌شود امنیت را بر زیبایی ارجح بدانید تا با آرامش خیال بیشتری از محصول خود استفاده کنید. البته این به این معنا نیست که درب های چوبی زیبایی بیشتری نسبت به درب آهنی دارد؛ جدا از اینکه زیبایی یک مبحث نسبی است، طراحان درب های فلزی از متودهایی استفاده می‌کنند که به درب حیاط، در زیبایی جلای خاصی می بخشند.

هنگام خرید به قفل درب دقت کنید!

امروزه با وجود بالا رفتن آمار سرقت، سازندگان درب حیاط، انواع جدیدتری از قفل‌ها را ارائه داده‌اند. امروزه قفل‌های درب حیاط به صورت “توکار” و “روکار” عرضه می‌شوند. بدین ترتیب ضریب ایمنی درب ها بالا رفته و این مشکل با به کار گیری یک تدبیر کوچک اما سنجیده،‌به راحتی حل می‌شود.

در نهایت زیبایی درب هم می‌تواند نمای ساختمان شما را جذاب تر کند.

قیمت درب حیاط
قیمت درب حیاط

 

قیمت درب حیاط
قیمت درب حیاط

 

قیمت درب حیاط آهنی

طرح درب، نوع یراق استفاده شده، تک لنگه یا دو لنگه و سه لنگه بودن همگی بر روی قیمت درب آهنی تاثیر گذار است. برای دریافت قیمت دقیق با مشاوران ما در حفاظ صانعان تماس بگیرید.

و یا از طریق فایل زیر با قیمت نمونه کار ها  آشنا شوید: فایل قیمت نمونه کارها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *