سقف کربنات

سقف پلی کربنات پدیده ای نوظهور برای پوشش سقف

امروزه استفاده از سقف پلی کربنات بسیار افزایش یافته است. با توجه به اینکه سقف پلی کربنات برای پوشش گلخانه، تراس، پارکینگ، غرفه ها، مراکز اداری و تجاری و پاسیو و… استفاده می شود از این رو شما می توانید هر طرح و مدل با رنگ دلخواه را از این سقف بی نظیر انتظار داشته باشید.

سقف پلی کربنات آهنی نورگیر خوبی است که شما را در برابر اشعه های سوزاننده خورشید محافظت می کند. این سیف نورگیر کافی و عالی برای محیط شما فراهم می کند. از خاصیت های بی نظیر سقف پلی کربنات می توان به این اشاره کرد که این سقف خاصیت ضد ضربه دارد و نشکن است. همچنان شفاف بودن این سقف نیز خاصیت جادویی دیگر ان است که فضا را تاریک نمی کند بلکه نورگیری بسیار بالایی دارد.

 

سقف پلی کربنات ارزان

 

ویژگی های سقف پلی کربنات

پلی کربنات باران گیر یک محصول عالی برای پوشش مکان هایی است که برای پنجره، سردرب، باربیکیو، حیاط، پارکینگ و … به کار می رود. سایبان پلی کربنات از جنس ورق پلی کربنات و ورق اکریلیک است. نکته ای که در مورد سایبان پلی کربنات مهم است این است که این محصول نورگیر هستند و مانع از نور طبیعی ساختمان نمی شوند. سایبان پلی کربنات علاوه بر زیبایی خاصی که دارد سبک وزن است و همین امر سبب شده است تا کاربرد فراوانی داشته باشد.

  • سایبان پلی کربنات ساختار مقاومی دارد و صدای ناشی از باران، تگرگ و … را از بین می برد.
  • سایبان پلی کربنات سقف شفافی است که نورگیر است و فضا را تاریک نمی کند.
  • سایبان پلی کربنات باران گیر از رنگ های متفاوتی برخوردار است.
  • جنس پایه سایبان پلی کربنات معمولا از پلیمر پلی آمید است که مقاومت بالایی دارد.
  • نصب راحت و آسان به دلیل سبکی وزن از دیگر ویژگی های این سایبان پرفروش است.
  • ایجاد نمای زیبا و خاص در ساختمان به دلیل شفافیت بالای سایبان پلی کربنات

سقف پلی کربنات

قیمت سقف پلی کربنات در شرکت حفاظ صانعان

یکی از مقرون به صرفه ترین سقف های پوششی برای آلاچیق، استخر، گلخانه، پارکینگ و …. پلی کربنات است زیر این سازه را به عنوان یک سازه فلزی سازه می شناسند که قیمت ارزانی نسبت به سایر پوشش ها دارد.

سقف پلی کربنات که در حفاظ صانعان ساخته می شود از بهترین متریال به کار گرفته می شود. استحکام و رنگ و کیفیت متریال به کار رفته و آب بندی سقف پلی کربنات به گونه ای است که تا سالیان طولانی همراه شما خواهد بود. قیمت سقف پلی کربنات در حفاظ صانعان بر مبنای نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی است و از این رو بسیار مناسب می باشد.

نتیجه گیری از خرید سقف پلی کربنات شفاف شیشه ای

سقف پلی کربنات نورگیر یا باران گیر انتخاب ایده الی است برای افرادی که می خواهند خانه ای نورانی در عین حال محافظ داشته باشند. سقف پلی کربنات امروزه به یکی از محصولات پرفروش تبدیل شده است.

کاربرد سقف پلی کربنات برای آلاچیق در ویلاهای پوشیده از درخت، سقف استخر و همچنین غرفه ها، پارکینگ ها، فضاهای باز و … است آنچه که سبب شده است این محصول مورد استقبال قرار بگیرد تنوع رنگ این پوشش است که رنگ های شاد و جذابی دارد و سایه بان خوبی است.

 

سقف پلی کربنات

مزایای پوشش پلی کربنات برای آلاچیق»

  1. قیمت مناسب
  2. زیبایی و سادگی
  3. سبک و قابل حمل بودن و وزن کم آن
  4. مقاومت بالا
  5. تنوع رنگ بندی و مدل های مختلف
  6. پوشش یکپارچه و منظم

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره قیمت و همچنین مشاوره خرید سقف پلی کربنات کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *