سقف پلی کربنات

سقف یا سایبان پلی کربنات انقلابی نو در صنعت سایبان

سایبان را برای باران گیر و همچنین برای پیشگیری از نور شدید آفتاب نصب می کنند. اما باید توجه داشته باشید که هر سایبانی مناسب ساختمان شما نیست. سایبان پلی کربنات که از جنس پلی امید است انقلابی نو در صنعت ساختمان سازی است. این سایبان با استحکام عالی در عین حال بسیار سبک است بنابراین به راحتی می توان از آن برای پوشش سقف پارکینگ، حیاط خلوت- پوشش پنجره- بالای سردرب و .. استفاده کرد. سقف پلی کربنات برای پوشش غرفه و همچنین آلاچیق نیز انتخاب ایده الی است.

سایبان پلی کربنات از نظر جنس بسیار محکم است و از ویژگی های بی نظیری که دارد این است که این سایبان نورگیری عالی دارد و فضا را تاریک نمی کند. یعنی در عین حال که از تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری می کند اما نورگیری کافی دارد.

سایبان پلی کربنات باران گیر است در واقع این پوشش سبب می شود تا در برابر باران، تگرگ و بارش برف، پنجره یا درب حیاط و یا آلاچیق و … در امان باشد.

 

سقف کربناتورق  پلی کربنات چیست؟

  • ورق پلی کربنات از ورق پلی کربنات در ابعاد ۳۰۵ در ۲۰۵ است که ضخامتی بین ۲-۱۲ میلی متر دارد و به صورت های مختلف و رنگ های مختلف تولید می شود. در نظر داشته باشید که ورق پلی کربنات به صورت مات- شفاف- رنگی عرضه می شود.
  • ورق پلی کربنات به دلیل استحکام بالایی که دارد ضد گلوله است! این ورقهای پرطرفدار پتانسیل بالایی در برابر نیروهای خارجی مانند طوفان یا نیروهای فیزیکی دارند.

سقف پلی کربناتقیمت سقف پلی کربنات در شرکت حفاظ صانعان

پلی کربنات به عنوان سخت ترین و محکم ترین ماده شفاف شناخته شده است. پلی کربنات در بسیاری از موارد جایگزین شیشه است اما با این تفاوت که استحکام بالایی دارد. ورق پلی کربنات برای نصب در حیاط خلوت و همچنین سقف استخر، سقف پاسیو، سقف گلخانه و … استفاده می شود.

قیمت سقف پلی کربنات و هزینه نصب سقف پلی کربنات براساس جنس، اندازه فضا، طراحی و شکل، زمان پروژه و … متغیر است. البته در نظر داشته باشید که شرکت حفاظ صانعان قیمت ها را براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین کرده و بسیار مناسب و ارزان تمام می شود.

 

سقف پلی کربنات ارزان

نتیجه گیری از خرید سقف پلی کربنات

سازه های با کیفیت سقف پلی کربنات گواه کیفیت بالای این محصول است. در نظر داشته باشید که پیچیدگی طرح پلی کربنات یا سادگی طرح و همچنین نوع جنس پلی کربنات همگی از انعطاف پذیری این محصول است.

استفاده از سقف پلی کربنات حیاط خلوت امروزه بسیار مرسوم شده است. این سقف استحکام بالایی دارد و تا حدودی ۲۵۰ برابر بیشتر از شیشه مقاوم است که در برابر ضربه گلوله مقاوم است. هوشمندانه است که در هنگام خرید سایبان پلی کربنات به این نکات توجه کنیم تا بین شیشه و سایر محصولات برای پوشش سقف؛ بهترین انتخاب را داشته باشیم.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *