قیمت نرده حفاظ لیلیومی

قیمت حفاظ لیلیوم ۱۴۰۲ (نرخ نرده لیلیوم روی دیوار)

از مهم‌ترین شاخصه ها در بالا برادن ضریب حفاظت و امنیت ساختمان و آپارتمان داشتن یک حفاظ امن می‌باشد، حفاظ دیوار لیلیومی این شاخصه ها را دارد. این حفاظ با تعداد گل های متفاوتی تولید شده و براساس نظر مشتریان رنگ، ارتفاع، تراکم و عرض آن تغییر می کند.

استحکام حفاظ دیوار لیلیومی

حفاظ لیلیومی از شاخه های زیادی تشکیل شده است و تعداد خال جوش ها زیاد می باشد. تمیز کردن خال جوش ها در این تعداد زوایا کار سختی است و جوشکارها معمولا این خال  جوش ها را تمیز نمی کنند و همین موضوع سبب شده تا خال جوش ها در هنگام رنگ آمیزی به خوبی روی کار نچسبد.

در این شرکت از جوشکاری کربن دی اکسید برای ساخت حفاظ لیلیومی استفاده می شود. این جوشکاری عملا گاز جوش نداشته و جوشکاری بسیار تمیز می باشد. جوشکاری دوطرفه همچنین سبب استحکام شده و امنیت را افزایش می دهد.

نرده حفاظ لیلیومیبه صورت جوش الکترود ترد می‌باشد و همچنین به دلیل اینکه به صورت خال جوش اعمال می‌شود بر اثر تکان‌های شدید به‌راحتی می‌شکند و به دلیل داشتن گل جوش باعث مشکلاتی در زمان رنگ آمیزی می‌شود؛ اما جوش کربن دی اکسید نرم هست و قابلیت اجرای دوطرفه را دارا می باشد.

 

قیمت نرده حفاظ دیوار لیلیومی

قیمت حفاظ دیوار لیلیومی براساس فاکتورهایی مانند ارتفا، تراکم، وزن هر متر حفاظ و متریال به کار رفته در ساخت حفاظ دیوار متغیر است. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و بسیار مناسب است.

قیمت حفاظ نرده لیلیومی

خرید و نصب حفاظ دیوار لیلیومی

نسل جدید حفاظ دیوار لیلیومی که ایمن تر و زیباتر شده اند، بسیار پرطرفدار است. حفاظ دیوار لیلیومی از این ویژگی برخوردار است. امنیت بالا در کنار قیمت مناسب سبب بشده است تا این حفاظ بسیار پرطرفدار باشد.

برای خرید و تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن های ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *