قیمت هر متر حفاظ نرده شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین حفاظ ها برای دیوار ویلا یا ساختمان است. برای ساخت این حفاظ از دو مدل تراکم خلوت و مدل پرشاخه استفاده می شود. حفاظ شاخ گوزنی ایمن ترین نرده حفاظ دیوار است که به شکل شاخ های گوزن روی دیوار خانه ویلا یا ساختمان های مسکونی نصب می شود. این حفاظ با بالاترین درجه امنیت ساخته شده و به طرز حرفه ای نصب می شود و از این رو مانع ورود ناخواسته افرادف سارقین و حیوانات بر روی دیوار منزل ویلا یا باغ می شود. 

حفاظ شاخ گوزنی مانند حفاظ بوته ای یا حفاظ نیزار از امنیت خوبی برخوردار است و از نظر ظاهر، زیبایی شناختی، استحکام و امنیتی بسیار کاربردی و مورد تایید است. در گذشته از نرده حفاظ سرنیزه که به صورت حفاظ دیوار سرخم نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود برای افزایش امنیت استفاده می کردند اما دارای ایرادات زیادی بودند و نمی توانستد به طور کامل امنیت خانه را تضمین کنند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی مانند سربازانی فولادین روی دیوار خانه ایستاده اند و دست به دست هم داده اند تا مانع ورود سارقین شود و کسی امنیت اهالی ساختمان را به خطر نینداخته و اموالشان را به سرقت نبرد.

قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی براساس هر متر عرض دیوار و ارتفاع و تراکم یا شلوغی آن تعیین می شود.

در شرکت حفاظ صانعان قیمت حصار شاخ گوزنی براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و قیمت مناسبی دارد شما می توانید با هر بودجه ای که دارید یکی از انواع مدل های نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی را خریداری کنید.

بهترین انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار

ساختار نرده حفاظ شاخ گوزنی به گونه ای است که حتی سارقین حرفه ای هم نمی توانند از لابه لای میلگردهای تیز و برنده و در هم تنیده شده آن عبور  کنند. به عبارتی نرده حفاظ شاخ گوزنی یا حصار شاخ گوزنی یک عامل بازدارنده برای سارقین فرصت طلب است.

حفاظ شاخ گوزنی امنیت مکان های مسکونی، تجاری، باغ یا ویلا را به طور عالی تضمین می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *