نرده حفاظ آکاردئونی با قیمت مناسب

انواع مدل حفاظ آکاردئونی برای ساختمان

یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در امنیت خانه، نرده کشویی ریلی است. با توجه به اینکه نرده کشویی آکاردئونی یکی از راه هایی است که می توانید خانه را ایمن کنید. نرده درب آهنی کشویی می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند از این رو وجود نرده کشویی آکاردئونی خانه شما را محاظت می کند.

حفاظ آکاردئونی ریلی به صورت کشویی باز و بسته می شود و از این رو فضای کمی را اشغال می کند. در نظر داشته باشید که نرده آهنی ریلی با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد. درب آکاردئونی در طرح ها  و مدل های مختلفی موجود است از این رو شما می توانید برحسب سلیقه خود یکی از انواع درب آکاردئونی را برای خود انتخاب کنید. درب آکاردئونی دو گل و سه گل یا سه گل و چهارگل همگی انواع درب کشویی هستند که برای خود می توانید انتخاب کنید.

  • حفاظ درب آکاردئونی با نام هایی مانند حفاظ درب کرکره ای، حفاظ درب کشویی، حفاظ درب ضد سرقت ریلی و …. شناخته می شود.
  • هدف طراحی درب حفاظ ریلی آکاردئونی برقراری امنیت و استفاده بهینه از فضا می باشد.
  • یکی از مزیت های اصلی نرده حفاظ آکاردئونی این است که تاشو می باشد و به همین دلیل فضای کمی را اشغال می کند.
  • روشی برای برقراری امنیت برای ساختمان های ورودی شما این است که حفاظ آکاردئونی رو در ساختمان های مسکونی و تجاری نصب کنید.
  • درب آکاردئونی متناسب با ابعاد درب آپارتمان نصب می شود و به راحتی روی درب آپارتمان نصب می شود.
  • نرده فلزی آپارتمانی از لحاظ قرارگیری جوشکاری تسمه به انواع مختلف نصب می شود.
  • ساده بودن جوشکاری بر روی در ورودی آپارتمان به معنی کم امنیت بودن آن نیست بلکه اجرای ساده ای دارد.
  • درب متحرک با حفاظ های مشبک لوزی آهنی یا فولادی یک حایل امنیتی قوی برای ساختمان شما محسوب می شود که با وجود آن دیگر راهی برای ورود سارقین نیست.

حفاظ کشویی آکاردئونینرده حفاظ آکاردئونی مدل سه لوزی یا سه گل

انواع مدل حفاظ آکاردئونی برای ساختمان

نرده حفاظ آکاردئونی یکی از مهم ترین جنبه های امنیت ساختمان است. برای اینکه خانه خود را در برابر سارقین ایمن نگه دارید، کافیست نرده آکاردئونی را برای خانه خود داشته باشید.

درب آکاردئونی که طرح خود را از ساز آکاردئون الهام گرفته است امروزه بسیار محبوب شده است. این درب نقش محافظ ایمن را برای خانه شما انجام می دهد.

نرده آکاردئونی در طرح های مختلف مانند درب آکاردئونی سه لوزی یا چهارلوزی و همچنین پنج لوزی یا پنج گل تولید می شود. البته امروزه نرده آکاردئونی ایتالیایی یا شکلات پیچ نیز در بازار تولید شده است که مشتریان خود را دارد.

حفاظ آهنی آکاردئونی ویژگی های ممتاز بسیاری دارد. یکی از این فاکتورها این است که این درب آهنی کم جا بوده و به صورت ریلی حرکت می کند. در نظر داشته باشید که وجود حفاظ آهنی محکم در خانه شما به منزله این است که نگهبانی را در جلو درب به نگهبانی گذاشته اید.

قیمت نرده درب آکاردئونیقیمت نرده حفاظ درب ضد سرقت

اگر به دنبال امنیت ساختمان هستید می توانید حفاظ آهنی آکاردئونی را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که این شرکت قیمت های مناسبی برای انواع درب آکاردئونی در نظر گرفته است. این شرکت قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کند از این رو حفاظ صانعان مناسب ترین ها را برای شما در نظر گرفته است.

شکل نرده آکاردئون یا درب کشویی ریلی آهنی براساس نظر مشتری تولید می شود. براساس مدل قیمت این درب متفاوت است. اما نکته ای که باید برای قیمت درب آکاردئونی در نظر داشته باشید این است که براساس پرچ مخفی و لایه های تسمه عمودی قیمت متغیر می باشد.

 

حفاظ روی درب آکاردئونی شیک و مدرن

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ ضد سرقت

نرده حفاظ ضد سرقت امنیت بالایی را برای شما به ارمغان می اورد. طرح ها و مدل های مختلفی در آراد حفاظ ساخته می شود.

حفاظ آهنی آکاردئونی به صورت چند لایه یا چند تیغه است که همین امر سبب می شود تا درب آکاردئونی شما بسیار ایمن باشد و برش زدن یا خم کردن میلگردها امری غیرممکن باشد. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *