نرده حفاظ بوته ای امنیت را به همراه می آورد.

نرده دیوار حفاظ بوته ای یکی از مهمترین مواردی است که باید برای خانه در نظر داشت. این نرده با توجه به شکل خاصی که دارد بسیار زیبا و شیک جلوه می کند. در واقع شکل خود را از خارهای زیبای طبیعت الهام گرفته است. همچنین در نظر داشته باشید که نرده خاری شبیه نرده شاخ گوزنی است اما تراکم بالاتری دارد.

حفاظ بوته ای ارتفاعات متفاوتی دارد و برحسب نظر مشتری ارتفاع و تراکم کم و زیاد می شود. برای هر ساختمان و هر خانه ای انواع استانداری ارتفاع باید در نظر داشت. همچینن تراکم نیز براساس شرایط خانه در نظر گرفته می شود. هر چه نرده پرتراکم تر باشد امنیت بالایی دارد.

حفاظ بوته ای شکل خاص و ویژه ای داشته و میلگرد به کار رفته در آن شماره ۱۰ است و تراکم معمول ۱۹ می باشد.

این نرده در پایگاه های نظامی و ساختمان های اداری و مسکونی نصب می شود.

 

حفاظ بوته ای
حفاظ بوته ای-خاردار

قیمت حفاظ  نرده دیوار بوته ای

قیمت حفاظ بوته ای  در حفاظ صانعان براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. در واقع با توجه به اینکه نرده دیوار بوته ای ارتفاع و تراکم مختلفی دارد؛ بر همین اساس نیز قیمت متنوعی دارد. حفاظ بوته ای نسبت به شاخ گوزنی به دلیل تراکم بالا؛ کمی گران تر است اما امنیت بیشتری نیز دارد.

 

 

حفاظ بوته ای
محافظ بوته ای

نتیجه گیری از خرید نرده بوته ای

محافظ بوته ای که بر روی دیوار یا فنس یا پنجره نصب می شود مانع از ورود هر سارق و جنبده ای می شود. در نتیجه برای امنیت ساختمان های خود بهتر است نرده دیوار بوته ای را امتحان کنید. برای تماس کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *