حفاظ نرده روی دیوار بوته

 نرده حفاظ دیوار بوته ای با قیمت بسیار مناسب و ارزان در شرکت حفاظ صانعان

نرده حفاظ دیوار بوته ای یکی از پر فروش ترین  حفاظ های دیوار در بازار ایران است.  با توجه به اینکه نرده حفاظ دیوار بوته شباهت زیادی به نرده حفاظ شاخ گوزنی دارد در نتیجه مشتریان زیادی به دلیل اهمیت  بالاترین حفاظ، برای خرید نرده حفاظ دیوار بوته ای اقدام می کنند.

حفاظ دیواری بوته ای امنیت بسیار زیادی داشته و به دلیل ارتفاع و تراکم مناسب و همچنین به دلیل ساختار خاص خود مانع ورود سارقین می شود بنابراین شما می توانید با خرید این  نرده حفاظ دیوار بوته ای از  اموالتان محافظت کنید و مانع ورود سارقین فرصت‌طلب به داخل ساختمان خود شوید.

نرده حفاظ دیوار بوته ای که در این شرکت تولید میشود از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک درجه یک و همچنین جوشکاری  کربن دی اکسید استفاده کرده است. از طرف دیگر تکنسین‌های ما در این شرکت استانداردهای امنیتی لازم را برای ساخت نرده حفاظ دیوار بوته رعایت میکند.

محافظ آهنی دیوار طرح بوته ای
قیمت نرده حفاظ بوته

 

 قیمت حفاظ دیوار بوته ای

نرده حفاظ به دیواره بوته ای بر اساس ارتفاع و همچنین تراکم و یا نوع متریال به کار رفته در ساخت آن قیمت گذاری می شود. مشتریان می توانند بر اساس بودجه ای که دارند یکی از انواع متنوع و نرده حفاظ دیوار بوته ای را برای ساختمان خود انتخاب کنند.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته ای در این شرکت بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین شده و مشتریان می توانند با قیمت مناسب و مقرون به صرفه محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

 

 خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار بوته ای شیک و جدید

با  توجه به اینکه نرده حفاظ دیوار بوته‌ای امنیت بسیار بالایی دارد و از طرف دیگر با توجه به اینکه این حفاظت از قیمت مناسب و مقرون به صرفه برخوردار است در نتیجه مشتریان زیادی برای خرید این حفاظ در بازار ایران اقدام می کنند.

نرده حفاظ بوته ای
نرده بوته ای قیمت

 

برای تماس با کارشناسان فروش میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *