نرده دیوار بوته ای

حفاظ بوته ای ساختمان یعنی امنیت ، زیبایی و استحکام

همه ما به دنبال امنیت هستیم. اما چقدر برای امنیت هزینه می کنیم؟ نرده حفاظ بوته ای روی دیوار یکی از راه هایی است که می توان با کمک آن، ساختمان را ایمن کرد. زیرا تراکم و نوع مدل این حفاظ به گونه ای است که عبور را غیر ممکن می کند. بنابراین شما به همین راحتی و با قیمت مناسب می توانید حفاظ دیوار بوته ای را برای خود انتخاب کنید.

حفاظ صانعان که سابقه ای نیم قرن در تولید و ساخت انواع حفاظ آهنی دیوار دارد، توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین صنایع فلزی پیدا کند. بنابراین می توانید حفاظ آهنی طرح بوته ای خود را از این شرکت خوش نام تهیه کنید.

نرده حفاظ بوته شیک

انواع نرده حفاظ روی دیوار

همیشه برای اینکه بتوانیم بین نرده های دیوار مانند حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ نخل مرداب ، حفاظ بوته ای ، حفاظ سرنیزه ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، یکی را انتخاب کنیم. مردد بوده ایم.

اما حفاظ بوته ای یکی از مدرن ترین و بهترین نرده برای دیوار است. در مقایسه با نرده شاخ گوزنی از تراکم بالاتر برخوردار است. از این رو ضریب ایمنی آن نیز به مراتب بیشتر است. همچنین طرح خود را از بوته های خاردار بیابان الهام گرفته است. بنابراین زیبایی بی نظیری نیز دارد.

 

نرده حفاظ بوته ایحفاظ روی دیوار بوته ای که طرح شیک و شکیلی دارد، سبب شده است تا دیوار خانه شما به یکی از زیباترین خانه های محل تبدیل شود. نرده روی دیوار بوته ای نه تنها وظیفه دارد که زیبایی دیوار خانه را به رخ بکشد. بلکه همچنین سبب افزایش ضریب ایمنی دیوار می شود.

قیمت نرده بوته ای در حفاظ صانعان

با توجه به قدمت طولانی حفاظ صانعان در ساخت انواع نرده روی دیوار اعم از حفاظ شاخ گوزنی ، نرده بوته ای ، نرده نیزار ، نرده سرنیزه ، نرده لیلیومی ، نرده نخل مرداب و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که این شرکت برای ساخت و نصب حفاظ به کار می برد،؛ کافیست از خدمات آن بهره مند شوند.

قیمت حفاظ روی دیوار بوته ای در حفاظ صانعان براساس نرخ نهادهای نظارتی و مربوطه تعیین می شود. از این رو دیگر نگران هزینه ها نباشید. همچنین توجه داشته باشید که ارزان خریدن به معنی کیفیت خوب نیست. البته گران خریدن هم کیفیت را تضمین نمی کند. برای اینکه نرده حفاظ بوته ای را با استحکام خوب و قیمت مناسب و طراحی زیبا بخرید، به حفاظ صانعان اطمینان کنید

 

قیمت نرده محافظ بوته ای

حفاظ بوته ای سبب افزایش ضریب ایمنی خانه می شود.

تراکم حفاظ بوته ای ساخت حفاظ صانعان به گونه ای است که به سارقین اجازه نمی دهد تا از لابه لای میلگرد های پر تراکم آن عبور کنند. از این رو برای داشتن نرده بوته ای کافیست که از حفاظ صانعان بخواهید تا به شما مشاوره و بازدید رایگان ارائه دهند.

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ بوته ای ساختمان

حفاظ بوته ای یکی از زیباترین نرده روی دیوار است که شباهت زیادی به نرده شاخ گوزن دارد. اما تراکم و همچینن ارتفاع حفاظ بوته ای نسبت به نرده شاخ گوزنی بالاتر است. برای خرید نرده روی دیوار طرح بوته ای کافیست با شماره ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید تا کارشناس فروش ما کاتالوگ را برای شما ارسال کرده و به شما مشاوره و بازدید رایگان ارائه دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *