حفاظ شاحفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین نرده حفاظ های دیوار است.

 

این حفاظ از قدیمی ترین و پرفروش ترین نرده حفاظ است که سطح ایمنی حیاط را افزایش می دهد.

اگر به دنبال خرید اینترنتی نرده حفاظ شاخ گوزنی هستید می توانید از شرکت حفاظ صانعان اقدام به خرید کنید.

  • نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی علاوه بر اینکه از لحاظ زیبایی تاثیر خاصی روی ساختمان دارد، با امنیت زیادش مانع از ورود سارقین می شود.
  • مزیت های نصب سریع و بدون نیاز به خرابی ساختمان از جمله فاکتورهای مهمی است که برای نصب نرده شاخ گوزنی حائز اهمیت است.
  • تراکم بالای حفاظ شاخ گوزنی سبب شده است که هیچ جنبده ای قادر به عبور نباشد زیرا جا پا وجود ندارد و میلگردهای تیز روی شاخ گوزنی بسیار تیز و برنده هستند.
حفاظ دیوار شاخ گوزنی
قیمت نرده شاخ گوزنی

 

حفاظ نرده شاخ گوزنی از نسل جدید نرده روی دیوار ساختمان است، ایمنی و حفاظت ساختمان در گرو شاخ های تیز و برنده نرده دیوار باغ است.

نرده حفاظ شاخ گوزنی که برای محافظت از دیوار می باشد، نقش خود را به ویژگی های مانند ارتفاع ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی متر، تراکم ۸ و ۱۰ و همچنین ۱۲ و ۱۵  ایفا می کند. استفاده از جوشکاری co2 و رنگ های کوره ای و الکترواستاتیک سبب شده تا رنگ های نرده حفاظ دیوار براق مانده و دچار خوردگی و رنگ پریدگی نشود.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی قیمت مناسب
تولید و اجرا انواع نرده حفاظ دیوار در سراسر تهران- کرج

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در بازار تهران

در مقالات قبلی در مورد لیست قیمت حفاظ آهنی روی دیوار شرکت حفاظ صانعان به عنوان تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی مطالبی را بیان کردیم. ساخت و نصب نرده آهنی شاخ گوزنی در حفاظ صانعان براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب تعیین می شود.

در حفاظ صانعان قیمت محصولات فلزی ساخته شده برای امنیت ساختمان بسیار مقرون به صرفه بوده و براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. قیمت حفاظ روی دیوار در طرح شاخ گوزنی ، نرده بوته ای ، نرده لیلیوم، نرده نیزار، نرده سرنیزه و… در سایت حفاظ صانعان  ذکر شده است.

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی در تهران
قیمت نرده حفاظ دیوار

 

کیفیت نرده دیواری شاخ گوزنی

  • محافظ یا حصار یا نرده آهنی دیوار در حفاظ صانعان بسیار با کیفیت طراحی می شود. زیرا در این شرکت تمامی متریال از رنگ های الکترواستاتیک حرفه ای گرفته تا نوع جوشکاری با مرغوبیت بالایی انجام می شود.
  • جوشکاری با استفاده از co2  یکی از روش های مرغوب جوشکاری است تا هم پیوند ها بسیار تمیز و منظم باشند و هم اینکه کار نهایی محکم شود.

بهترین حفاظ روی دیوار

انواع محافظ لبه های دیوار مانند حفاظ شاخ گوزنی ، نرده لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب و همچنین حفاظ نیزار و سرنیزه در  حفاظ صانعانبا جوشکاری الکترود و رنگ کاری پودری و الکترواستاتیک ساخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *