امنیت را به دستان نرده نخل مرداب بسپارید.

از بهترین و زیباترین نرده حفاظ روی دیوار، نرده حفاظ دیوار نخل مرداب است. این حفاظ امنیت را به خانه شما هدیه می دهد زیرا عبور از بین تیغه ها یا میلگردهای در هم تنیده آن کاری دشوار و سخت است.

طراحی خلاقانه محافظ نخل مرداب به شکل نخل های زیبایی که سر از طبیعت در آورده است می تواند زیبایی را به خانه شما هدیه دهد. از این رو این طراحی شکیل مشتریان زیادی به خود جذب کرده است.

نرده حفاظ نخل مرداب

الهام گرفتن از نخل های مرداب طبیعت سبب شده است تا این حفاظ، محافظی از جنس طبیعت باشد. شبیه ترین نرده حفاظ روی دیوار، در بین سایر محافظ ها با طبیعت، همین حفاظ دیوار نخل مرداب است که بسیار با طبیعت انس گرفته است و گویا نخلی ستبر روی دیوار خانه نگهبانی می دهد.

همان طور که از قدیم بهترین راه حل ها در دل طبیعت نهفته است، این بار برای امنیت نیز از دل طبیعت الهام گرفته شده است و نرده نخل مرداب را خلق کرده است.

حفاظ نخل مرداب طرح شیک

قیمت نرده حفاظ روی دیوار نخل مرداب

زیبایی و امنیت حفاظ تنها یکی از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در انتخاب نرده محافظ روی دیوار است. فاکتور مهم و اصلی دیگر قیمت حفاظ نخل مرداب است. قیمت باید به گونه ای باشد که برای متراژهای بالا به صرفه باشد و مشتریان بتوانند بدون دغدغه اقدام به خرید نرده حفاظ روی دیوار نمایند.

در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود از این رو خدمات ساخت و اجرای نرده حفاظ دیواری نخل مناسب است و دیگر خبری از قیمت های پراکنده و سر به فلک کشیده سایر شرکت ها نیست.

 

قیمت نخل مرداب

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ نخل مرداب

نرده روی دیوار نخل مرداب بسیار شبیه گل های مرداب است. این شاخه ها از پایین به یکدیگر به هم وصل شده اند و گل ها از میلگردهای کوتاه ساخته شده اند که در مرکز به همدیگر متصل شده اند. گلبرگهای نخل مرداب به شکل تخت در آمده اند.

شاسی نرده نخل مرداب یک متر طول دارد و برای اینکه هارمونی و ظاهر برقرار شود باید به صورت اصولی شاسی ها در کنار هم دیگر قرار گیرند.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *