حفاظ دیوار شاخ گوزنی امنیت را فریاد می زند.

همان طور که می دانید دیوار خانه نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون خارجی خانه دارد. در صورتی که به دنبال نرده حفاظ دیوار شیک و مدرن هستید می توانید از نرده حفاظ های زیبا مانند نرده شاخ گوزنی که در حفاظ صانعان با کیفیت ساخته می شود استفاده کنید.

پرفروش ترین مدل حفاظ روی دیوار، حفاظ دیوار شاخ گوزنی است. این حفاظ به دلیل ساختار خاص خود و همچنین امنیتی که به همراه دارد و قیمت مناسب آن بسیار پرطرفدار است. حفاظ شاخ گوزنی بهترین نرده روی دیوار است.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی قیمت مناسب
تولید و اجرا انواع نرده حفاظ دیوار در سراسر تهران- کرج

 

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی ساختاری محکم و لبه های بسیار تیز دارد و همین امر سبب شده است تا حفاظ شاخ گوزنی امنیت بالایی داشته باشد. همین حفاظ شاخ گوزنی ایمن ترین حفاظ دیوار است که معمولا از میلگردهای ۱۰ استفاده می شود و در ارتفاع ۱۰۰-۱۲۰ سانت ساخته می شود.

 

حفاظ شاخ گوزنی بهترین و ایمن ترین نرده حفاظ روی دیوار است. در تولید نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی از میلگردهای با کیفیت و مستحکم به شماره ۱۰ و یا بالاتر استفاده می شود. ارتفاع معمول نرده حفاظ شاخ گوزنی بین ۱۰۰-۱۲۰ سانتی متر می باشد. همچنین عرض شاسی و طول شاسی نیز باید استاندارد باشد به گونه ای که افراد نتوانند به راحتی روی دیوار پا بگذارند.

حفاظ دیوار شاخ گوزنی
قیمت نرده شاخ گوزنی

 

قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی هم امنیت و هم کیفیت بالایی دارد و در عین حال قیمت مناسبی نیز دارد. در حفاظ صانعان قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و شما با خیال راحت می توانید آن را انتخاب کنید.

زیبایی نرده حفاظ شاخ گوزنی دیوار باغ

زیبایی و طرح های بی نظیر نرده شاخ گوزنی که در حفاظ صانعان تولید می شود سبب حفظ ویژگی های زیبایی شناختی می شود. از این رو نمای خانه شما نه تنها با حصار آهنی روی دیوار زمخت و بد نما نمیشود. بلکه این طرح های بی نظیر جلوه ای خاص به ساختمان شما می بخشد. به شرطی که درست انتخاب کنید.

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی در تهران
قیمت نرده حفاظ دیوار

 

در حفاظ صانعان سه عنصر کیفیت ، قیمت و زیبایی نرده حفاظ شاخ گوزنی حرف اول را برای تولید یک حصار با کیفیت می زند. حفاظ دیوار ساختمان حفاظ صانعان ایمنی و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *