قیمت حفاظ نرده لیلیومی

نرده حفاظ لیلیومی شرکت حفاظ صانعان

حفاظ لیلیوم یکی از بهترین حفاظ های موجود در ایران است که هم امنیت و هم زییایی زیادی را به همراه دارد. حفاظ لیلیوم علاوه بر امنیت بالا زیبایی ساختمان شما را تضمین می کند و به مانند گل های لیلیومی اجازه عبور هیچ فردی را به بالای دیوار نمی دهد زیرا شاخک و گل ها به گونه ای طراحی شده اند که جای دست و پا نمی تواند در بین آن ها قرار گیرد.

حفاظ آهنی در واقع یک گل لیلیومی فلزی است که دقیقا شکل خود را از گل های لیلیوم الهام گرفته است. اینکه شما نمی توانید از بین گل های لیلومی در یک باغ عبور کنید چیز عجیبی نیست.

نرده حفاظ لیلیومی به صورت گسترده ای در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و یک حصار امنیتی برای ساختمان های متنوع مانند آپارتمان، ویلا، ساختمان اداری و … به شمار می رود. این حفاظ بر روی دیوار های پیرامونی ساختمان نصب میگردد تا از ورود سارقان به داخل محوطه جلوگیری نماید

نرده حفاظ لیلیومی

قیمت حفاظ لیلیومی

حفاظ آهنی لیلیومی در عرض و ارتفاع های متفاوتی تولید می شود و شما می توانید این حفاظ را برای ساختمان خود براساس نیاز خود تهیه کنید. در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و قیمت مناسبی برای محصولات خود در نظر گرفته است

 

نرده حفاظ لیلیومی هم به عنوان نرده حفاظ امنیت و زیبایی بالایی داشته و هم اینکه انعطاف پذیری بالایی دارد. در شرکت ایران سازه برای ساخت انواع حفاظ از بهترین متریال موجود استفاده می شود و برای رنگ آمیزی آن نیز از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک استفاده می شود. برای جوشکاری از کربن دی اکسید استفاده می شود که دچار پوسیدگی نشود و در عین حال بسیار محکم و ایمن باشد.

قیمت نرده حفاظ لیلیومی

خرید حفاظ لیلیومی جدید

برای خرید حفاظ لیلیومی باید به جای معتبر رفته و ابعاد مورد نظر را سفارش دهید. اما شما می توانید با خرید از شرکت ایران سازه که بسیار خوش نام در این زمینه است خرید خود را اینترنتی انجام داده و از امنیتی که برای ساختمان خود ایجاد کرده اید لذت ببرید.

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *