حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره سلطنتی یا کلاسیک

حفاظ پنجره متحرک یا نرده حفاظ پنجره دوجداره در شرکت صنایع فلزی حفاظ صانعان تولید می شود. با توجه به نوع نما و بودجه و یا سلیقه خود باید یکی از انواع نرده حفاظ را برای خانه خود انتخاب کنید.

حفاظ پنجره را به صورت ساده نیز می توان طراحی کرد که وزن کمتری داشته و قیمت مناسب تری نیز دارد.

 

اگر به دنبال حفاظ پنجره شیک و جدید هستید که هم نمای خارجی خانه خود را زیباتر از قبل نمایش دهید و هم اینکه بتوانید با قیمت مناسب بهترین نرده حفاظ پنجره را برای خود تهیه کنید پس به جای درستی سر زده اید.

نرده حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره و امنیتی که به دنبال دارد

نرده پنجره در طرح ها و مدل های مختلفی در حفاظ صانعان تولید می شود. از انواع نرده محافظ پنجره فرفورژه تا استیل، نرده حفاظ پنجره متحرک، نرده محافظ پنجره شیک جدید ساده آکاردئونی و … از انواع محافظ های مدرن است.

اگر به دنبال راهی هستید که نرده پنجره شیک را انتخاب کنید که سه ویژگی یعنی امنیت، زیبایی و کیفیت را با هم داشته باشد پیشنهاد می کنیم نمونه کارهای شرکت حفاظ صانعان را که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده دارد را مشاهده کنید.

نرده حفاظ پنجره
قیمت نرده حفاظ پنجره شیک

 

قیمت حفاظ پنجره

قیمت حفاظ پنجره براساس مدل و ابعاد و طرح مورد نظر شما متغیر است. برای اینکه اطلاع دقیقی از قیمت نرده حفاظ پنجره داشته باشید با کارشناس فروش ما در حفاظ صانعان با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

نتیجه گیری از خرید حفاظ آهنی پنجره برای ساختمان

نرده روی پنجره برای ایمنی بیشتر ساختمان به کار می رود. اگر به دنبال نرده با کیفیت بالا هستید بهتر است نرده پنجره آراد حفاظ را انتخاب کنید. از مواردی که باید توجه داشت این است که ساخت نرده  در و پنجره باید توسط افراد متخصص و کاربلد انجام شود.

نرده حفاظ پنجره هم در ساختمان های مسکونی و هم در ساختمان های اداری به کار می رود. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *