حفاظ پنجره شیک و جدید با طرح عالی در سال ۱۴۰۱

یکی از نقاط متمایز میان انواع حفاظ پنجره، زیبایی و استحکام و امنیت آن است. اگر نرده حفاظ پنجره ای این سه نکته را رعایت کند می تواند به عنوان یک نرده حفاظ پنجره کامل باشد.

انواع نرده پنجره با طرح های کلاسیک، مدرن و فرفورژه – ثابت و متحرک و …. تولید می شوند که می توانید بر حسب نما و معماری ساختمان خود یکی از این انواع نرده حفاظ پنرجره را اانتخاب کنید.

نرده حفاظ پنجره ثابت و متحرک که ممکن است این روزها زیاد شنیده باشید، دو تفاوت دارد. نرده حفاظ پنجره ثابت همان چیزی است که از قدیم دیده ایم و به صورت ثابت به تیغه پنجره یا دیوار نصب می شود. اما نرده حفاظ پنجره متحرک مانند درب کشویی اکاردئونی است و به صورت ریلی باز و بسته می شود و با قفل های ایمن کتاب قفل می شود.

 

حفاظ پنجره یکی از جنبه های امنیتی ساختمان است که سبب افزایش امنیت ساختمان شما می شود و خانه را نیز با طرح مدرن و خاصی که دارد زیبا می کند.

حفاظ پنجره شیک
حفاظ پنجره

 

قمیت حفاظ پنجره شیک و جدید

به کار گیری انواع طرح در نرده پنجره مانند نعل اسبی بته جقه و …. سبب ایجاد ظاهری زیبا و مدرن و خاص روی نرده حفاظ می شود. نرده پنجره براساس طرح و مدلی که دارد سبب می شود تا زیبایی خاصی داشته باشد اما قمیت را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. در اراد حفاظ قیمت محصولات امنیتی به این دلیل که از نرخ اتحادیه و تعاونی پیروی می کند بسیار مقورن به صرفه است و مناسب ترین هزینه را می توانید در این شرکت دریافت کنید.

 

نرده آکاردئونی پنجره

خرید اینترنتی انواع حفاظ پنجره

انواع نرده حفاظ پنجره مانند نرده حفاظ پنجره باز شو، حفاظ پنجره ضد سرقت، حفاظ پنجره با جای گلدان، حفاظ پنجره از داخل، حفاظ پنجره با قوطی، حفاظ پنجره دوجداره، حفاظ پنجره فرفورژه و …. را تنها با یک تماس می توانید از کارشناس فروش ما دریافت کنید.

 

برای تماس کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *