نرده دیوار نیزار

نرده دیوار نیزار با امنیت مانوس شده است.

نرده حفاظ نیزار از طبیعت کپی برداری کرده است و طرح نیزارها را برای خود الهام گرفته است. این حفاظ با ایده گرفتن از طبیعت توانسته است یک زیبایی را به دیوار خانه برگرداند و از این رو مورد قبول معماران قرار گرفته است.

در گذشته از حفاظ های دیوار یک شکل و بدون هیچ طرح و مدل خاصی استفاده می شد که امنیت کمی نیز داشت. اما امروزه یکی از پرفروش ترین و لوکس ترین حفاظ دیوار، چیزی نیست جز نرده حفاظ دیوار نیزار.

نرده محافظ فلزی نیزار

شاخه های میلگرد به اندازه مورد نیاز برش داده می شوند و سپس این برش ها با نوک بسیار تیز آماده می شوند و براساس فرم مورد نیاز شاخه ها خمکاری می شوند. در نهایت شاسی پروفیل با عرض مشخص آماده می شود. شاخه های میلگرد با نوک تیز شده و خمکاری شده با شاسی اصلی با جوشکاری با دستگاه های مدرن بازار اتصال داده می شوند.

 

نحوه تولید نرده حفاظ نیزار در حفاظ صانعان به گونه ای است که در نهایت حفاظ با بالاترین استانداردهای کیفی از نظر زیبایی و استحکام و همچنین امنیت تولید می شود.

 

 

نرده دیوار نیزار

قیمت نرده حفاظ نیزار

قیمت نرده حفاظ نیزار براساس فاکتورهایی مهمی مانند ارتفاع میلگرد که از ۱۰۰-۱۲۰ سانتی متر است، عرض شاخ ها که از ۵۰-۷۰ سانتی متر است، نمره یا ضخامت میلگرد که از ۱۰-۱۲ میلی متر است و شاسی پروفیل با ضخامت و اندازه متفاوت تعیین می شود.

در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می گردد.

 

نرده نیزار

نتیجه گیری از خرید نرده نیزار

نرده نیزار برای امنیت ساختمان های مسکونی، تجاری، مدارس، هتل ها و…… مورد استفاده است. این طرح با زیبایی خاصی که دارد و همچنین با ضریب ایمنی بالایی که فراهم می کند می تواند بهترین انتخاب برای روی دیوار باشد.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *