حفاظ دیوار سرنیزه قیمت

نرده سرنیزه در نبرد با سارقان همیشه پیروز میدان است.

حفاظ روی دیوار نرده سرنیزه ایستاده یا آبشاری سبب افزایش امنیت خانه شما می شود و هیچ جنبده ای از طریق دیوار نمی تواند وارد حیاط شود. سارقان فرصت طلب با وجود حفاظ سرنیزه دیگر راهی برای ورود به حیاط و سرقت ندارند.

نرده حفاظ سرنیزه یکی از قدیمی ترین نوع نرده حفاظ سرنیزه روی دیوار می باشد. با توجه به اینکه این نوع نرده حفاظ سرنیزه سبب می شود تا ارتفاع دیوارهای کوتاه افزایش یابد و عبور افراد را غیر ممکن سازد.

نرده حفاظ دیوار سرنیزه

حفاظ سرنیزه به صورت یک طرفه، دوطرفه و سه طرفه در بازار عرضه و تولید می شود.

این حفاظ با توجه به اینکه از استجکام بالایی برخوردار است اما ایمنی آن نسبت به سایر حفاظ های طرح جدید کمی پایین تر است. اما به دلیل طرح ساده ای که دارد در دیوار خانه های بسیاری مشاهده می شود. همچنین این نوع حفاظ سرنیزه قیمت مناسب تری نیز نسبت به سایر حفاظ ها دارد.

 

لیست قیمت نرده حفاظ آهنی دیوار

حفاظ روی دیوار ساختمان با توجه به تراکم و وزن قیمت می گیرد. البته هزینه ها توسط نهادهای نظارتی و اتحادیه تعیین می شود. از این رو دیگر نگران هزینه های سربه فلک کشیده در سایر شرکت ها نباشید.

لیست قیمت نرده سرنیزه در حفاظ صانعان در سایت ذکر شده است البته شما می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس گرفته و اطلاعات در مورد قیمت را نیز کسب کنید

قیمت حفاظ دیوار سرنیزهنتیجه گیری از حفاظ سرنیزه دیوار

در حفاظ صانعان قیمت حفاظ سرنیزه برای ویلا یا ساختمان سبب شده است تا مشتریان بسیاری از این نوع حصار برای حفاظت از دیوار خانه استفاده کنند. قیمت محصولات در حفاظ صانعان و خصوصا نرده سرنیزه بسیار مناسب است.

کیفیت حفاظ یا حصار آهنی روی دیوار طرح سرنیزه در حفاظ صانعان به گونه ای است که برش و خم داده نمی شود. همچنین باید توجه کنید که جوشکاری براساس گاز CO2 انجام می شود. و به همین دلیل جوشکاری تمیز و ظریف انجام می شود.

حفاظ دیوار سرنیزه قیمتنرده سرنیزه یکی از پرفروش ترین حفاظ های روی دیوار است زیرا هم طرح ساده ای داشته و هم قیمت مناسبی دارد.

برای خرید از تولید کننده حفاظ نرده دیوار حفاظ صانعان کافیست با شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *