حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره فرفورژه و ویژگی هایش

حفاظ پنجره فرفورژه و ویژگی هایش

حفاظ پنجره فرفورژه : که برای جلوگیری از ورود سارقان و یا پرت شدن به خارج از ساختمان استفاده می شوند انواع گوناگونی دارند که در سر فصل های بعد مفصلاٌ معرفی خواهند شد. اما در این گزارش قصد داریم شما را با حفاظ پنجره ای آشنا کنیم که عموم مردم از آن استفاده می کنند

حفاظ فرفورژه به دلیل شمایل شیک و طرح های متنوعی که دارد در دوره های مختلف مورد استفاده زیادی قرار گرفته است. چراکه از حفاظ های لوکس به شمار آمده که هم رنگ زیبایی دارد و هم این رنگ در برابر تغییرات جوی مقاوم و بادوام بوده است.

 

حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ فرفورژه در سه حالت :

۱.     حفاظ آکاردئونی

۲.     حفاظ ابرو شکل

۳.     حفاظ های رول شونده

ساخته می شوند.

همان طور که ذکرش رفت یکی از دلایل محبوبیت و خاص بودن این حفاظ ها قابل طراحی بودن به سلیقه مشتری است؛ در ساخت حفاظ های سفارشی، طرح روی فرفورژه که به آن شکلی خاص می بخشد با دستگاه هایی صنعتی و توسط جوشکارهای بسیار حاذق در شرایطی با حداکثر کیفیت ایجاد می شود. البته این حفاظ ها طرح های آماده و یا از پیش تعین شده ای نیز دارند که تقریباً بر روی تمام پنجره ها قابل اجراست.

برای نصب حفاظ پنجره هم لازم است که اول پنجره نصب گردد بعد از حفاظ را روی آن سوار می کنند. گفتنی است که کاربرد حفاظ های فرفورژه در نرده های روی دیوار، نرده های راه پله و حفاظ تراس ها نیز می باشد.

 

حفاظ پنجره فرفورژه

کاربرد این نرده ها در ساختمان های مسکونی بیشتر از تجاری و صنعتی است. هر چند که این روزها کارفرماها و صاحبان مشاغل نیز به دلیل ظاهر بسیار شیک و ایمنی مطلوب این حفاظ ها از حفاظ های فرفورژه استفاده می کنند. به عنوان مثال فلاور باکس گارد فرفورژه یکی از معروف ترین حفاظ پنجره هایی است که هم در اماکن تجاری و هم ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

 

استحکام

اگر حفاظ پنجره دو جداره توسط تیمی ماهر ساخته شوند، استحکام و قدرت آن ها قابل تضمین خواهد بود.

 

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ هایی در نوع ساده و یا حفاظ پروفیلی هم هستند که عموماً از قیمت کمتری برخوردار بوده و در رده حفاظ پنجره های ارزان هستند؛ اما حفاظ های فرفورژه کالایی لوکس به شمار آمده و با وجود امنیت بالا، طراحی منحصر به فرد و تعداد گل هایی که دارد نسبتاً گران تر است.  البته حفاظ فرفورژه با اینکه از حفاظ ساده ارزان تر است، نسبت به حفاظ های استیل از قیمت مناسب تری برخوردارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *