قیمت آلاچیق طرح چوب

مزایای آلاچیق فلزی

 

  • مزایای خرید آلاچیق فلزی: آلاچیق فلزی در هر شرایط آب و هوایی قابل اجرا است. شما می توانید در جنوبی ترین نقطه ایران تا شمالی ترین نقطه آن از آلاچیق فلزی بهره مند شوید.
  • دومین فاکتور مهم، سبکی سازه و انعطاف پذیری بالای فلزات به کار رفته در ساخت آلاچیق فلزی است. آلاچیق فلزی توانسته است جایگاه ویژه ای را از نظر تراشکاری و برشکاریهای خاص و زیبا برای خود داشته باشد.
  • سومین ویژگی استحکام بالای آلاچیق است. آلاچیق فلزی با کیفیت بالا و استحکام قابل قبولی سایبانی امن است. زیبایی و طراحی متنوع آلاچیق فلزی از دیگر فاکتورهای مهم برای آلاچیق فلزی است که از این مزیت نیز برخوردار است.

انواع آلاچیق فلزی

در حفاظ صانعان صدها طرح و مدل متنوع وجود دارد که شما می توانید یکی از آن ها را برای خود برگزینید.

آلاچیق فلزی فرفورژه، آلاچیق فلزی سقف شیشه ای، آلاچیق فلزی آردواز، آلاچیق فلزی مربع، دایره ای، سه گوش، چهارگوش، آلاچیق فلزی پنج ضلعی و… همگی از طرح ها  و مدل های متنوع آلاچیق هستند که در این شرکت ساخته می شود.

آلاچیق فلزی با قیمت مناسب
آلاچیق فلزی شیک و مدرن

 

آلاچیق فلزی یکی از بهترین ها برای حیاط باغ یا ویلای شما

آلاچیق فلزی یکی از فضاهای دل نشین است که اکثر ایرانیان، برای تفریح و دورهمی به آن پناه می برند. آلاچیق برای هتل، روف گاردن، رستوران ها، فضاهای سبز و باغ ها به یک عنصر ضروری تبدیل شده است. زیبایی که آلاچیق ها به فضا می دهند، بی نظیر است. آلاچیق فلزی بسته به نظر و سلیقه مشتری در رنگ های متنوع و مدل های بسیار زیبا و متنوع تولید می شود. با وجود یک آلاچیق شیک فلزی در حیاط ویلا یا باغ و… بی شک فضایی تاثیر گذار خلق کرده اید.

آلاچیق فلزی از انواع پروفیل فلزی تولید می شود. ساخت آلاچیق فلزی با بهترین متریال و فولادهای با کیفیت سبب می شود تا زیبایی آن بیش از پیش چمشگیر شود. در گذشته استفاده از آلاچیق های چوبی رایج بود، اما امروزه آلاچیق با متریال جدید مانند آردواز یا فلز است که به ویلا شما فضای خاص می بخشد.

آلاچیق فلزی ساده و فرفورژه
آلاچیق فلزی با قیمت مناسب و کیفیت عالی

 

کیفیت ورقه های ساخته شده آردواز و فلزات به کار رفته در ستون ها و کف آلاچیق از دیگر نکات مهمی است که هنگام خرید آلاچیق باید به آن توجه کنید. زیرا اگر سقف آلاچیق زیبا و بی بدیل باشد، اما کف و ستون های آن کیفیت خوبی نداشته باشند یا زیبایی خاصی به سقف نبخشند،  خریدی هوشمندانه برای شما نخواهد بود.

مزایای آلاچیق فلزی و آلاچیق با سقف آردواز

  1. طراحی شیک و زیبا و راحت
  2. زیبایی خاص و بی نظیر برای ویلای شما
  3. استحکام و کیفیت بالا در برابر بارش باد و باران و طوفان
  4. وزن کم و انعطاف پذیری بالای آلاچیق فلزی
  5. قابل استفاده در هر شرایط محیطی و در هر آب و هوایی
  6. طرح ها و مدل های بسیار متنوع

قیمت آلاچیق فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *