درب-ویلایی

قیمت درب آهنی جدید مدرن در حفاظ صانعان – تنوع انواع درب حیاط جدید

ورودی و نمای ساختمان شما تاثیر زیادی در چشم بیننده می گذارد. درب حیاط در بازار با طرح های مدرن و شیک موجود است که می توانید خانه شما را به یکی از زیباترین ها تبدیل کند.

درب آهنی فلزی، درب آهنی طرح چوبی، درب حیاط فایبر گلاس، درب حیاط استیل از انواع درب های حیاط ساختمان هستند.

درب حیاط انواع مختلفی دارد که هر کسی با توجه به سلیقه خود می تواند از آن استفاده کند انتخاب مناسب درب حیاط و درب پارکنیگ علاوه بر اینکه روی زیبایی تاثیر زیادی دارد روی امنیت و آرامش نیز تاثیر بسزایی دارد.

 

درب استیل فلزی و درب حیاط آهنی انتخابی عالی برای درب ساختمان

درب های استیل از جدیدترین درب های حیاط هستند که می توانید از آن برای درب حیاط ویلا، درب پارکنیگ، درب ویلا و ….. استفاده کنید. درب استیل – درب حیاط فرفورژه و … همگی با بهترین متریال در شرکت حفاظ صانعان ساخته شده است.

 

درب آهنی و فلزی بهترین و ایمن ترین درب حیاط ساختمان

در مقایسه با انواع درب ها، انواع درب فلزی، تنوع زیادی دارند. درب حیاط فلزی علاوه بر اینکه کیفیت بالایی دارد، از تنوع زیادی هم برخوردار است. درب حیاط های بزرگ برای ویلا و یا پارکنیگ نیازمند این هستند که کیفیت چهارچوب و جوشکاری بسیار بالا باشد، تا بتواند ابعاد زیاد درب را مستحکم کند.

قیمت درب فلزی

درب فلزی ویلا و درب حیاط پارکینگ که در شرکت حفاظ صانعان ساخته می شود براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و شما می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید. درب فلزی مستحکم که ایمنی بالایی دارد بهترین انتخاب برای خرید شما است. قیمت درب براساس مدل، طرح، جنس، ابعاد و کیفیت جوشکاری و برشکاری و رنگ آمیزی بستگی دارد.

قیمت درب حیاط فرفورژه در شرکت حفاظ صانعان به گونه ای است که شما از خرید خود خرسند می شوید زیرا قیمت ها براساس نرخ مصوب تعیین میشود. در این شرکت بسته به نوع و طرح درب حیاط و همچنین متریال به کار رفته و ابعاد آن قیمت درب حیاط تغییر می کند.

ساخت درب های فرفروژه سری جدید با بهترین متریال بازار با قیمت مناسب به شما می تواند مژده یک خرید عالی را بدهد.

درب-ویلاییچرا شرکت حفاظ صانعان بهترین درب حیاط فلزی فرفورژه را تولید می کند؟

در این شرکت از رنگ آمیزی ۵ لایه برای جلوگیری از پوسیدگی رنگ استفاده می شود. همچنین از فلز ضخیم و با کیفیت برای ساخت درب حیاط فلزی فرفورژه استفاده می کند.

کیفیت بالای پروفیل برای کلاف لنگه و همچنین به کار گیری دو پروفیل در کنار هم بهترین کاری است که می توان برای استحکام و ضخامت درب حیاط انجام داد.

درب حیاط فرفورژه با استاندارد خاصی رنگ امیزی می شود یعنی ۳  مرحله رنگ آمیزی دارد. مرحله اول که مانند رنگ آمیزی آستر خودرو است که ضد زنگ فلز است. و همچنین یک مرحله میانی که رنگ زمینه روی آن انجام می شود. در نهایت مرحله سوم که پتینه پودری و رنگ آلمانی با پوشش عالی نهایی استفاده می شود

استفاده از زبانه های باکیفیت برای باز و بسته کردن درب سبب می شود تا هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که شرکت حفاظ صانعان در ساخت درب حیاط در نظر گرفته است این است که تعداد زبانه اتصال در چهارچوب درب براساس نوع دیوار انتخاب می شود تا کار را برای نصب راحت کنیم.

 

درب فلزی فرفروژه یک انتخاب عالی

متریالی که برای ساخت درب حیاط فلزی استفاده می شود باید به گونه ای باشد که در برابر شرایط آب و هوایی رنگ نبازد. همچنین دچار زنگ زدگی، پوسیدگی و یا رنگ رفتگی نشود. یکی از بهترین انتخاب های برای درب فلزی فرفورژه این است که مدل، جوشکاری و برشکاری و کیفیت طراحی و ساخت را دقت کنید و در صورتی که تمامی این فاکتورها رعایت شده باشد برای خرید اقدام کنید.

 

درب ویلایی با قیمت ارزان

نتیجه گیری از خرید درب فلزی فرفورژه در شرکت حفاظ صانعان

  • استفاده از فلز ضخیم با کیفیت
  • استفاده از رنگ آمیزی با رنگ های با کیفیت و مرغوب در ۳ مرحله
  • جوشکاری با دستگاه های جوش پیشرفته co2
  • استفاده از پروفیل های با کیفیت و دو لایه پروفیل که سبب ایجاد حالت کنگره روی کلاف درب می شود.

 

وسواس شما را در هنگام خرید درب ویلایی درک می کنیم و متناسب با سلیقه شما بهترین و مدرن ترین و با کیفیت ترین درب ویلایی را تولید و برای شما نصب می کنیم.

برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *