قیمت حفاظ تراس

نرده تراس و بالکن – قیمت حفاظ نرده بالکن فلزی

نرده بالکن از جمله اقلام مهم برای خانه هایی است که تراس دارند. حفاظ بالکن سبب افرایش امنیت ساختمان شده و از سقوط افراد جلوگیری می کند. از طرف دیگر نرده بالکن نقش شایانی در نما و ظاهر ساختمان دارد. نقش دیگری که حفاظ بالکن دارد و به مراتب پررنگ تر هم است، امنیت حاصل از آن است.

از مزیت های مهم حفاظ تراس فلزی بالکن می توان  به استحکام و قابلیت های فرم دهی آن اشاره کرد. با توجه به اینکه جنس حفاظ بالکن فلزی از پروفیل است، در نتیجه دارای استحکام بالایی است و با رنگ الکترواستاتیکی که روی آن را پوشانده ست، قابلیت ضدزنگ پیدا می کند که بسیار حائز اهمیت است.

مزیت دیگر حفاظ بالکن این است که این حفاظ در طرح ها و شکل های مختلفی وجود دارد. به دلیل شکل پذیری خاص این حفاظ می توان هر طرح و نقشه ای که داشت را روی این حفاظ پیدا کرد.

قیمت حفاظ تراس
نرده بالکن

 

نرده بالکن حاوی ۴ مدل از جمله مدرن، سی ان سی، فرفورژه، لوکس است. بهترین مدل نرده بالکن مدلی است که هم امنیت و هم زیبایی داشته باشد.

توجه داشته باشید که حفاظ بالکن باید به گونه ای باشد که تا حدود زیادی از ورود سارقین نیز جلوگیری کند. به صورت کلی نرده بالکن باید از سقوط افراد به پایین جلوگیری کند و نمای زیبایی در ساختمان پدید آورد.

عوامل موثر بر قیمت نرده بالکن در زیر ارائه شده است:

  1. روش ساخت
  2. متریال به کار رفته در ساخت نرده بالکن
  3. نوع رنگ آمیزی
  4. نوع جوشکاری
  5. ابعاد کار
  6. میزان خرج کار و ظریف کاری
  7. جنس نرده بالکن
  8. طول، عرض ارتفاع نرده بالکن
  9. وزن بالکن

 

توجه داشته باشید که قیمت نرده تراس یا نرده بالکن فرفورژه با نرده تراس یا حفاظ بالکن مدرن آهنی تفاوت دارد. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت دقیق حفاظ بالکن بهتر است با کارشناس فروش ما در حفاظ صانعان تماس بگیرید.

حفاظ مخصوص بالکن مانند حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود. ازجمله پرفروش ترین حفاظ های بالکن شامل:

  1. نرده بالکن فرفورژه
  2. نرده بالکن ساده
  3. نرده بالکن مدرن
  4. نرده بالکن cnc

 

تمامی نرده حفاظ های ساخته شده در حفاظ صانعان از بهترین متریال موجود استفاده کرده اند.ما در این شرکت از آلیاژهای با کیفیت بهره مند شده ایم تا در برابر شرایط محیطی مانند خوردگی، فرسایش، باران، نور آفتاب و …. دچار آسیب نشود.

انواع مدل نرده تراس فرفورژه

حفاظ بالکن با قیمت مناسب

نرده بالکن تولید شده در این شرکت از بهترین متریال ساخته شده و علاوه بر زیبایی و کیفیت از امنیت بسیار زیادی نیز برخوردار است.

نرده تراس از جمله عناصر ضروری در خانه است که باید با نصب شدن در بالکن امنیت آن را فراهم کرد و حس امنیت را در خانه افزایش داد. خانه های آپارتمانی و حتی ویلایی که به دنبال حس امنیت هستند باید از نرده تراس بالکن استفاده کنند.

نرده بالکن نقش شایانی در نما و ظاهر یک ساختمان دارد و می تواند تاثیر چشمگیری روی مخاطب داشته باشد. حفاظ بالکن علاوه بر زیبایی و ظاهر از اهمیت بیشتری از جمله امنیت نیز بخرودرا است. این نقش یعنی ایمنی می تواند از حوادث خطرناک مانند سقوط جلوگیری به عمل آورد.

نرده بالکن وسیله ای جدایی ناپذیر اجزای ساختمان است زیرا برای ایمنی ساختمان باید از این حفاظ ها استفاده کرد. نرده بالکن در این شرکت در طرح ها  و مدل های مختلفی تولید شده که توانسته است امنیت را به خانه ها هدیه بدهد.

قیمت نرده بالکن

نرده بالکن در شرکت حفاظ صانعان از قیمت مناسبی برخوردا است. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و از این رو بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. البته طرح، مدل، وزن و کیفیت متریال به کار رفته در ساخت نرده بالکن یا حفاظ تراس روی قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.

 

خرید نرده حفاظ بالکن

نرده حفاظ بالکن امنیت بالایی دارد و شما می توانید با قیمت مناسب یکی از بهترین نرده تراس موجود در بازار ایران را تهیه کنید. شرکت حفاظ صانعان با کیفیت عالی مشغول به ساخت انواع نرده بالکن است. شما می توانید به سلیقه خود یک نرده تراس یا حفاظ راه پله و … را سفارش دهید و سپس خرید هوشمندانه ای خود را با رضایت کامل تکمل کنید.

برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *