انواع مدل نرده تراس فرفورژه

حفاظ بالکن ساده و فرفورژه

حفاظ بالکن فرفورژه علاوه بر زیبایی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. حفاظ بالکن فرفورژه در طرح های بسیار متنوع تولید شده و از این رو شما می توانید هر طرحی را که مد نظر دارید با قیمت مناسب  و کیفیت عالی خریداری کنید.

حفاظ بالکن کودک

از دیگر حفاظ های بالکن می توان به حفاظ بالکن کودک اشاره کرد. این حفاظ برای پیشگیری از سقوط کودکان بوده و معمولا بلندتر از شکل معمول خود ساخته می شود.

خرید حفاظ بالکن

حفاظ بالکن به میزان بودجه، سلیقه ، نوع ساختمان و … بستگی دارد. در نهایت این شما هستید که طرح مورد نظر خود را سفارش می دهید.

نرده بالکن در دنیای امروز با سبک و شیوه های زندگی کنونی همخوانی دارد. اکنون که اکثر خانواده ها به صورت آپارتمان است از این رو شما باید برای تراس یا بالکن خود نرده حفاظ را تهیه کنید. زیرا برای امنیت ساختمان بسیار ضروری است.

به صورت کلی برای اینکه بتوانیم هم امنیت ساختمان را افزایش دهیم و زیبایی نمای ساختمان را بالا  ببریم باید از نرده حفاظ برای تراس یا بالکن استفاده کنیم. با طرح های مختلف می توان نقش عناصر زیبایی را روی نمای ساختمان ایجاد کرد.

قیمت حفاظ تراس

قیمت حفاظ بالکن

قیمت حفاظ بالکن براساس تراکم، مدل، ابعاد و سایر ویژگی های دیگر تعیین می شود. در شرکت ایران سازه شما می توانید با خیال راحت و با قیمت های مناسب اقدام به خرید کنید. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و از این رو برای خرید هیچ مشکلی نخواهید داشت. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت نرده بالکن، طول وعرض آن می باشد.

استفاده از نرده حفاظ بالکن  حس امنیت را در ساختمان افزایش میدهد. همچنین شما می توانید با طرح ها و مدل های مختلفی که وجود دارد زیبایی ساختمان خود را افزایش دهید.

برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *