قیمت نرده حفاظ لیلیومی

شهریور ۲۷, ۱۴۰۲

 

نرده حفاظ لیلیوم یکی از شکیل ترین حفاظ های روی دیوار می باشد. این نوع حفاظ به شکل گل لیلیوم و هر بوته آن تشکیل شده از ۱۵ عدد گل لیلیوم با میلگرد نمره ۱۰ ساخته شده است.

حفاظ لیلیومی یکی از زیباترین حفاظ های موجود در بین نرده های روی دیوار است. طراحی حفاظ لیلیومی به گونه ای است که شما را یاد طبیعت می اندازد. علت نامگذاری این حفاظ دیوار نیز به همین علت است. حفاظ لیلیومی مانند گل پیاز بوده که در قسمت پایین به این صورت است. سپس می توان ارتفاع را به اندازه ای که مدنظر هست تغییر داد. زاویه شاخک ها به گونه ای است که هیچ جایی برای قرار دادن دست و پا برای بالا رفتن از دیوار وجود ندارد.

خرید نرده حفاظ لیلیومی

نرده حفاظ روی دیوار را می توان در رنگ های مختلف به سلیقه مشتریان طراحی کرد. حفاظ لیلیومی در دو مدل گلدار و بدون گل تولید می شود که به سفارش مشتریان می توان تعداد گل ها را کم یا زیاد کرد.

حفاظ لیلیومی زیباترین حفاظ بوده و توانسته است از نظر امنیتی نسبت به نرده حفاظ شاخ گوزنی امنیت بیشتری داشته باشد. یکی از محاسن فوق العاده این حفاظ گسترش از مرکز بوده که در ارتفاع های دلخواه می توان فراهم ساخت.

قیمت حفاظ لیلیومی

حفاظ لیلیومی زیباترین حفاظ است و از نظر ارتفاع، تعداد گل و …. براساس سلیقه مشتریان تعیین می شود. به طور معمول هر حفاظ در هر متر از سه بوته و ۱۵ شاخ گل تشکیل شده است که این امر موجب امنیت بالا شده است. قیمت حفاظ لیلیومی در شرکت حفاظ صانعان براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و بسیار مناسب است. فاکتورهایی مانند ارتفاع، تراکم، تعداد گل ها و …. روی قیمت تاثیر گذار است.

 

قیمت حفاظ نرده لیلیومیخرید نرده حفاظ دیوار لیلیومی

حفاظ های لیلیوم نسبت به حفاظ های دیگر روی دیوار از استقامت و امنیت و زیبایی بالایی برخوردار است و همچنین قیمت این نوع حفاظ نسبت به بقیه حفاظ های روی دیوار بیشتر بوده که این بخاطر وزن بیشتر آن نسبت به بقیه حفاظ های روی دیوار است.

 

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *