درب ویلایی فرفورژه – کلاسیک و مدرن

درب حیاط آهنی و فرفورژه با قیمت مناسب

 

درب ویلای فلزی را می‌توان در طرح و مدل‌های متفاوت سفارش داد. درب‌های چوبی، درب استیل، درب‌های آهنی و فلزی از جمله درب‌های قابل استفاده برای درب باغ و ویلا هستند.درب حیاط آهنی یا درب فلزی یکی از عناصر مهم در ساختمان به شمار می رود. هم امنیت خانه و هم زیبای نمای خانه را تضمین می کند و نقش مهمی در زیبای شناختی ساختمان دارد. با توجه به اینکه انواع درب ویلایی جدید با قیمت مناسب و طراحی عالی در این شرکت تولید می شود شما می توانید با خیال راحت یکی از انواع متنوع درب ویلایی را با قیمت مناسب تهیه کنید.

درب ویلایی فرفورژه – کلاسیک و مدرن

در ساخت درب ورودی ساختمان از فلز آهنی ساده یا فرفورژه استفاده می شود. ما برای شهرهای مختلف از جمله ایرانشهر، یاسوج، زاهدان، اهواز، کاشان، استان گیلان، شیراز، خرمشهر، بوشهر، استان مازندران، استان گلستان، پرند، پردیس، بومهن، نسیم شهر، شهریار، فشم، دماوند، آبسرد، لواسان، و ملارد، درهای فلزی ویلایی متناسب با نیاز و سبک هر صاحب خانه درب ویلایی متنوع تولید کرده ایم.

 

قیمت درب فلزی فرفورژه

درب فلزی شیک یک درب فلزی ساده یا یک درب ویلایی فرفورژه است که بسته به متریال به کار رفته در ساخت آن از قیمت های متفاوتی برخوردار است. درب فلزی حیاط براساس وزن قیمت گذاری می شود البته اگه سفارش شما به ریزه کاری های زیادی نیاز داشته باشد آنگاه قیمت آن براساس آن تغییر می کند. در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ اتحادیه بوده و شما می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید.

 

درب فلزی مدرن برای ویلا

یک درب فلزی مدرن برای ویلا می تواند نمای خانه شما را تاحد زیادی زیبا جلوه دهد.  درب فرفورژه معمولا باخطوط براق، رنگ های جسورانه و الگوهای منحصر به فردی است که در ساخت آن استفاده شده است. قیمت درب فلزی فرفورژه به اندازه، سبک و جنس می تواند متفاوت باشد. می‌توانید گزینه‌های ساده و مقرون به صرفه‌ای برای حیاط خود پیدا کنید یا به دنبال درب مجلل‌تر و شیک‌تر برای ویلای خود باشید. این همه به بودجه و ترجیحات شما بستگی دارد.

خرید اینترنتی درب ویلایی مدرن

اگر به دنبال درب ویلایی شیک و جدیدی هستید که تمامی فاکتورهای مدنظر شما را داشته باشد باید بسیار دقت کنید. توجه داشته باشید که درب حیاط برای زیبا نشان دادن نمای خانه، امنیت و استحکام بسیار مهم است از این رو باید بهترین را برای خانه خود انتخاب کنید و سلیقه تان را به رخ همگان بکشید.

 

درب ویلایی فرفورژه – کلاسیک و مدرن

براساس نمای خانه و سایر المان های به کار رفته در نمای ساختمان می توانید طرح و رنگ بندی درب حیاط را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که حفاظ صانعان با برقراری امکان خرید ایترنتی شرایط را برای شما بسیار آسان کرده است. شما می توانید به صورت آنلاین خرید خود را سفارش دهید و همان لحظه فاکتور دریافت کنید. کافیست ابعاد، جنس و سایر اطلاعات لازم را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید.

برای مشاوره با کارشناس فروش و تماس یا بازدید رایگان نیز می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *