درب ویلایی فرفورژه – کلاسیک و مدرن

درب ویلایی مدرن و زیبا

درب ویلایی در مدل های بسیار متنوعی در شرکت حفاظ صانعان تولید می شود شما می توانید با هر بودجه و همچنین با هر سبک و سلیقه‌ای که دارید یکی از انواع متنوع ترب ویلایی را برای آپارتمان ساختمان های تجاری و یا خانه های ویلایی خود انتخاب نمایید.

شرکت حفاظ صانعان از تکنسین های با تجربه و همچنین از متریال با کیفیت برای ساخت انواع دربهای ویلایی شمالی و جنوبی دربهای پارکینگ درب های فرفورژه و همچنین دربهای ترب چوب و غیره استفاده می شود.

در نظر داشته باشید که خرید درب ویلایی شیک و مستحکم دو تاثیر بسیار مهم در ساختمان های شما دارد اولین تاثیر مهم آن در زیبایی نمای خارجی خانه می باشد و دومین تاثیری که درب ویلایی مستحکم به همراه دارد این است که مانع ورود سارقین می شود.

درب-ویلایی
درب-ویلایی

 

 قیمت درب ویلایی در شرکت حفاظ صانعان

درب ویلایی که در شرکت حفاظ صانعان تولید میشود با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان عرضه می شود زیرا در این شرکت قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می شود از این رو شما می توانید با هر بودجه ای که دارید انواع متنوع درب ویلایی که با سلیقه شما همخوانی دارد را برای ساختمان انتخاب کنید.

درب ویلایی تاثیر بسیار زیادی روی نمای خارجی ساختمان دارد در نظر داشته باشید که شما می‌توانید با انتخاب درب ویلای زیبا و شکیل خانه خود را به یک نماد در کوچه و یا خیابان تبدیل کنید.

درب ویلایی در طرح ها و مدل های بسیار متنوعی در شرکت حفاظ صانعان تولید می‌شود از این رو اگر شما به دنبال این هستید که بهترین درب ویلایی را برای ساختمان خود انتخاب نمایید کافیست از عکس‌های موجود در سایت آراد حفاظ دیدن کنید.

 

درب ویلایی با متریال بسیار با کیفیت و دستگاههای پیشرفته موجود در بازار ایران ساخته می شود برای مثال از جوشکاری کربن دی اکسید برای جوشکاری تیغه های آهنی و همچنین از رنگهای الکترواستاتیک کوره ای برای رنگ آمیزی درب ویلایی استفاده میشود.

 

درب ویلایی با کیفیت عالی و همچنین متریال با کیفیت و رنگ آمیزی بسیار زیبا سه فاکتوری است که شما باید در هنگام خرید به آن دقت داشته باشید.

خرید درب ویلایی مدرننتیجه گیری از خرید درب ویلایی مدرن با قیمت عالی در شرکت حفاظ صانعان

درب ویلایی در طرح های متنوع مانند درب ویلایی فرفورژه درب سلطنتی درب کلاسیک و همچنین درب طرح چوب و سایر طرح های مدرن درب ویلایی با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت عالی در این شرکت تولید می شود.

مشتریان عزیز توجه داشته باشید که بر اساس ابعاد طرح و کیفیت متریال قیمت نهایی درب ویلایی پارکینگ ایا درب ویلایی شمالی و جنوبی تعیین می شود.

برای تماس با کارشناس فروش میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس حاصل نمایید

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *